מדיה

i24NEWS קיבל רישיון שידורים באמירויות; יפתח משרד ונקודת שידור בדובאי

פרנק מלול, מנכ"ל i24NEWS - צילום: גדעון מרקוביץ' פרנק מלול, מנכ"ל i24NEWS – צילום: גדעון מרקוביץ'

ערוץ החדשות הבינ"ל i24NEWS קיבל רישיון שידורים באיחוד האמירויות, מה שיאפשר לו לשדר מהמדינה בצורה קבועה. הערוץ כבר זמין לצפייה באמירויות באמצעות שתי ספקיות תוכן גדולות באזור – Etisalat ו-DU. בקרוב יפתח הערוץ משרד בקריית התקשורת דובאי שיכלול גם נקודת שידור.

במסגרת החדירה של הערוץ לאמירויות לאחר החתימה על "הסכמי אברהם", חתם מנכ"ל i24NEWS פרנק מלול על הסכם שיתוף פעולה עם ענקית התקשורת Dubai Media incorporated (DMI) לאחר שכבר בדצמבר האחרון חתם על הסכם עם Abu Dhabi Media.

בימים האחרונים חתם הערוץ שמשדר מנמל יפו בשלוש שפות (אנגלית, צרפתית וערבית) על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת התקשורת Gulf News המוציא לאור יומון בשפה האנגלית וכן אתר חדשות ותוכן. על פי ההסכם, שני גופי התקשורת ישתפו תכנים, חומרים והפקה. עוד הסכם נחתם עם חברת ההוצאה לאור והפקת הכנסים Motivate, וכן עם משרד התיירות של דובאי להעלאת קמפיין בטלוויזיה ובדיגיטל בשלוש שפות. I24NEWS שכר את משרד ייצוג המדיה המקומי Intermedia כדי למקסם את הפעילות המסחרית באמירויות ואת האפשרויות לפרסום בערוץ.

הבוקר, בהצהרה המשותפת של i24NEWS ו-DMI, נחשף כי שתי החברות יפעלו לקמת Fiber of Peace, סיב שיחבר בין החברות ויאפשר העברה קלה ומהירה של חומרים, ראיונות ודיווחים. ההסכם עם DMI כולל הפקת תוכן משותפת, שיתוף טכנולוגיה להפקת תוכן, הענקת חשיפה תקשורתית באירועי תקשורת גדולים ופיתוח מיומנויות של הצוותים בכלי התקשורת.

במקביל משיק הערוץ סלוגן חדש – "The Heart of The New Middle East Beats on i24NEWS" כחלק מתהליך הרחבת הפעילות במדינות נוספות במזרח התיכון, זאת בעקבות ההסכמים המדיניים שנחתמו בשנה האחרונה.

"בשנה האחרונה אנחנו עדים לשינויים מדיניים המאפשרים קשרי עסקיים והזדמנויות לשיתופי פעולה", מסר מנכ"ל i24NEWS מלול, "כשם שאנחנו מחויבים לספק לצופים שלנו בטלוויזיה ובדיגיטל את התמונה המלאה של אותם שינויים, זה רק טבעי שנפעל גם מאחורי הקלעים לקידום שיתופי פעולה והרחבת הפעילות המשותפת. כערוץ חדשות בינלאומי, אנו שואפים להמשיך ולהרחיב את היצע התוכן שלנו, במיוחד בתחומי המזרח התיכון החדש אותו אנו מסקרים בהרחבה. אני מברך את שותפיי לדרך אשר בחרו לשלב ידיים ולצעוד יחדיו בנתיב של עשייה משותפת".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות