יח"צ

הג'וב החדש של מתן גרינשטיין: מנכ"ל קבוצת התקשורת unik

מתן גרינשטיין מתן גרינשטיין

מתן גרינשטיין יהיה מנכ"ל קבוצת הייעוץ התקשורתי והאסטרטגי unik של נסים דואק. עד לאחרונה שימש גרינשטיין כראש ענף תקשורת בחטיבת דובר צה"ל בה שירת כ-15 שנה והשתחרר בדרגת סגן אלוף.

גרינשטיין (42) החל את דרכו בדוברות אוניברסיטת חיפה לצד לימודי תואר ראשון בתקשורת במכללת עמק יזרעאל. עם גיוסו ליחידת דובר צה"ל, החל בתחום העיתונות הכתובה ולאחר מכן שימש כדובר פיקוד העורף בשלל מבצעים ובמשלחות צה"ל בחו"ל. בין השנים 2011-2014 היה ראש מדור תא הכתבים הצבאיים בענף תקשורת, כאשר במסגרת תפקיד זה ניהל את מדיניותו התקשורתית של צה"ל במהלך המבצעים "עופרת יצוקה", "עמוד ענן" ו-"צוק איתן". לאחר מכן מונה לפקד על יחידת ההסרטה של דובר צה"ל שריכזה את תחום המדיה ביחידה בשגרה ובחירום. בתפקידו האחרון הוביל את ענף תקשורת, הגוף הגדול והעיקרי של יחידת דובר צה"ל.

דואק, בעלי ומייסד unik, מסר כי "אני שמח מאוד על הצטרפותו של מתן גרינשטיין לחברה. מתן מכיר את התקשורת הישראלית על בוריה ובעל ניסיון רב בניהול מערכות מורכבות. עם מתן נוכל לשכלל ולהרחיב את טווח הפעילות של החברה, ולהצעיד את הצוות המצוין שלנו למחוזות נוספים".

גרינשטיין אמר כי "לאחר תקופה מרתקת, סוערת ומלאת סיפוק בדובר צה"ל, אני נרגש להתחיל פרק חדש בחיי, עם המעבר לשוק הפרטי. אני שמח להצטרף לדואק, ולנבחרת איכותית, מקצועית, וערכית, שמדברת בשפתי ומשלבת בין אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה לעבודה מתוך מחויבות, מסירות ותשוקה אמיתית. אני בטוח כי נביא את 'היוניקיות' של יוניק לפסגות חדשות".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות