דיגיטל

המהלך החדש של תן ביס ליורו: גייס לקמפיין את "הבוזגלוס"

הבוזגלוס הבוזגלוס

משפחת בוזגלו, כוכבת תוכנית הריאליטי "הבוזגלוס", מככבת בקמפיין חדש של תן ביס מבית Debby&Ron שעלה לרגל טורניר היורו בכדורגל, לה נותנת חסות החברה-האם של שירות המשלוחים הכתום.

במסגרת הקמפיין, הבוזגלוס מזמינה את המשתתפים לצלם את המנות שהזמינו מתן ביס, לתייג את החברה יחד עם ההאשטאג #תנוביס_הבוזגלובדרך ולהיכנס להגרלה בה כוכבי המשפחה יגיעו לביתם של הזוכים עם משלוחי מזון מפנקים ולצפייה משותפת במשחקים.

בקמפיין משתתפים אב המשפחה יעקב ואשתו חני; אסי ואשתו עדי; ואלמוג ואשתו נטליה והוא עלה בעמודי האינסטגרם והפייסבוק של תן ביס ובעמודי האינסטגרם של כוכבי הבוזגלוס.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by תן ביס (@10bis)

חברת Just Eat Takeaway, שרכשה את תן ביס הישראלית בשנת 2018, היא אחת מנותנות החסות הרשמיות של משחקי היורו. חבילת החסויות כוללת, בין היתר, זכויות לחסויות שידור בכל רחבי אירופה, פרסום באצטדיון עצמו, וכן חוויות ייחודיות של ליווי ילדים על ידי שחקנים, כמו גם עשרות הזדמנויות ללקוחות להשיג כרטיסים. תן ביס חילקה עד כה ללקוחותיה 50 כרטיסים למשחקי היורו. הכרטיסים למשחקי הבתים, שמינית הגמר והגמר חולקו כחלק מהגרלה ללקוחות שהזמינו דרך תן ביס בסכום של מעל 200 שקלים.

לדברי רון שלי, שותף ומייסד בחברת Debby&Ron: "משפחת בוזגלו היא הבחירה הטובה ביותר העונה על האתגר הגדול ביותר כל קמפיין דיגיטלי – השגת בולטות וזכירות ויצירת העדפה. החיבור והמפגש עם הלקוחות במרחב הפיזי מעצים את המהלך ומעמיק את החיבור של הלקוחות למותג".

קרדיטים – מנכ"ל: גולן בר שלום. סמנכ"ל קריאייטיב: כפיר ראובני. תסריט: שחר פוקס ועידן בלום. ארט: שחר אייזיק. סופרווייזר: אביב מיכאלי. ניהול לקוח: מור קלדרון. חברת הפקה: TEAM STEFANSKY. 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות