מדיה

אחרי ארבעה פרקים: כאן החליט להוריד את תוכנית הסאטירה "ערוץ אפס"

"עמית סגל" בערוץ אפס של התאגיד - צילום מסך: כאן 11 "עמית סגל" בערוץ אפס של התאגיד – צילום מסך: כאן 11

תוכנית הסאטירה “ערוץ אפס” יורדת מהמסך – כך נודע לאתר "כסית". בחמישי הקרוב ישודר הפרק החמישי של התוכנית בכאן 11, שנקבע בחוזה עם בית ההפקה "שמונה הפקות ותוכן" כנקודת יציאה, ובתאגיד כאן החליטו לממש את היציאה הזאת. בחמישי הבא פרק לקט.

את "ערוץ אפס" יצרו דורון צור, עידו רוזנטל והדר תדמור ובין שחקניה: איתי זבולון, נעמי לבוב, מירב פלדמן ודנה פרידר. כבר בפרק הראשון עוררה התוכנית סערה כאשר דמותו של כתב חדשות 12 עמית סגל כונתה "בנו של מחבל". הדבר עורר ביקורת קשה ברשתות החברתיות, וגם בהנהלת התאגיד לא רוו מכך נחת, ולאחריה קיימו ישיבה בה הוחלט לתת לתוכנית עוד צ'אנס. באותה עת מסרו בכאן ל"כסית" כי "מדובר בפרק ראשון של תוכנית סאטירה חדשה אך יתכן כי היא אינה עומדת בסטנדרטים המוכרים כאן. מבטיחים לבחון ולהשתפר".

מאז שודרו עוד שלושה פרקים, ובתאגיד לא היו מרוצים מהתוצר שנראה על המסך. גם נתוני הצפייה שלה לא הריקעו שחקים, על אף שרשמית תאגיד השידור כאן אינו חבר בוועדה למדרוג בשל הביקורות שלו על דרך מדידת התכנים. הפרק האחרון רשם 2.6% בלבד.

כאמור, החוזה שנחתם עם חברת ההפקה מאפשר נקודת יציאה לאחר חמישה פרקים, כך שהתאגיד יכול לוותר על עונה מלאה. בישיבה שהתקיימה בשבוע שעבר בחטיבת הטלוויזיה, הוחלט כאמור לא להמשיך עם עונה מלאה.

מתאגיד השידור כאן נמסר: "ניסינו".

יוצרי הסדרה דורון צור ועידו רוזנטל מסרו לכסית: "ערוץ אפס הוא פורמט חדשני שהגיע ליותר ממיליון וחצי צפיות בזמן מאוד קצר של פיתוח ושידור. אנחנו גאים בתוצאה ובכל מי שעבד איתנו כדי להגיע אליה. חטאה היחיד של התוכנית היה שהיא פגעה באנשים חזקים מאוד שגרים בבתים מזכוכית ושהפעילו לחצים מבית על הנהלת התאגיד שלא עמדה בהם. צר לנו שהתאגיד בחר להדליף את הורדת התוכנית לפני שידור הפרק האחרון אבל לאור ההתנהלות מולנו מאז התוכנית הראשונה אנחנו לא מופתעים מהמהלך. למרות זאת, אנחנו רוצים להודות לכל מחלקות התאגיד על הנכונות לתת לנו את ההזדמנות ומבטיחים להמשיך לבקר את מי שצריך ואיך שצריך".

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות