פרסום ושיווק

לוגו ומיתוג מחדש: "לוצאטו" במהלך שעלה כמה מאות אלפי שקלים

לוצאטו לוצאטו

קבוצת הקניין הרוחני הוותיקה לוצאטו עברה הליך מיתוג מקיף שכלל החלפת לוגו ומסר שיווקי חדש. הלוגו החדש מורכב משתי אותיות L האנגלית, כאשר אחת ניצבת באופן הפוך לשנייה וביחד הן יוצרות את האות "למד" העברית. המוטו המלווה הוא "Pioneers in Innovation" – "חלוצים בחדשנות". הליך קביעת הלוגו והמיתוג ערך כשנתיים ועלה כמה מאות אלפי שקלים.

במסגרת המהלך, לוצאטו מבצעת גם מספר מהלכים שיווקיים נוספים כמו השקת אתרי אינטרנט חדשים, הקמת פורטל קניין רוחני ועוד. כמו כן כולל המהלך ארכיטקטורת מותג עדכנית, שבה נקבעה ההירארכיה בין הקבוצה והגופים המרכיבים אותה – במיוחד פירמת עורכי הפטנטים ומשרד עורכי הדין, ובנוסף עודכנו חלק משמות החברות בקבוצה.

את מהלך המיתוג מחדש הובילו המעצב פיליפ בולקייה ודקלה רובינסון מ-NEO GROUP, מהמעצבים הגרפיים במובילים בישראל, האחראים לעיצוב לוגואים של חברות מוכרות במשק כגון ישראכרט, בזק, טוטו, מחלבות גד, סונול, דלתא וסנו.

תמר לוצאטו
תמר לוצאטו

עו"ד תמר לוצאטו בן יעקב, ראש הפיתוח העסקי, השיווק והחדשנות בקבוצת לוצאטו מסרה: "הלוגו החדש נועד לשקף את הרוח והערכים של הקבוצה, שהוקמה לפני 152 באיטליה, עברה לישראל בשנות ה-70 וניצבת היום בחזית החדשנות הטכנולוגית. הוא מבטא שילוב בין שורשיות ועוצמה של עסק ותיק לבין קידמה טכנולוגית, רעננות וחדשנות שמאפיינות את הפעילות המקצועית שלנו ואת מעבר הדורות התמיד".

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות