פרסום ושיווק

איך אומרים קיימות בשוודית?

ג'ונאס סמואלסון, מנכ"ל אלקטרולוקס (צילום: יח"צ) רוצים להקשיב לאלה שיקימו את בתיהם בעתיד הקרוב. ג'ונאס סמואלסון, מנכ"ל אלקטרולוקס (צילום: יח"צ)

קמפיין חדש של חברת מוצרי החשמל השוודית אלקטרולוקס מזמין בני נוער להצטרף לצוות החברה על מנת לבחון פתרונות לבתים העתידיים של אותם בני נוער לכשיהיה מבוגרים. הקמפיין, תחת הכותרת Better Living, עלה אתמול (יום ג') במדינות רבות ובהן ישראל, ובני הנוער שייבחרו להשתתף בו ייפגשו עם עמיתיהם מרחבי העולם.

במכתב פתוח שהפיץ מנכ"ל החברה ג'ונאל סמואלסון הוזמנו צעירים בגילאי 15-20 להצטרף לצוות יוצרי השינויים, ובסקר העולמי שעורכת החברה צפויים להשתתף כ-15 אלף צעירים. המטרה היא ללמוד עוד על הצרכים והציפיות של הצעירים, כדי להיות מסוגלים לספק פתרונות המותאמים לצרכים שלהם לחיים איכותיים ובני קיימא כשיגיעו ל-2030.

לדברי סמואלסון, "אנחנו רוצים להקשיב לאלה שיקימו את בתיהם בעתיד הקרוב. מהן התקוות והחלומות שלהם כשהם חושבים על חייהם בעוד עשר שנים. הרצונות, הבחירות ודרך החיים שלהם אשר ישחקו תפקיד קריטי בעיצוב חיים טובים יותר. המטרה היא לחפש תובנות אצל אלו שיקימו בתים לעצמם בעוד כעשור כדי להיות מסוגלים לספק פתרונות המותאמים לצרכים שלהם".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות