זזים

לא נפרדים: אופירה וברקו חתמו לחמש שנים נוספות ברדיו ת"א

אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג - צילום: יח"צ אל תתעסק עם ארגון פשע. אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג (צילום: יח"צ)

אופירה אסייג ואיל ברקוביץ' חתמו על הארכת חוזה ברדיו תל אביב לחמש שנים נוספות. בכך ישלימו השניים 20 שנות שידור יחד בתוכנית הספורט שמשודרת בכל ערב בין 18:00 ל-20:00 בסינדיקציה גם בתחנות רדיו חיפה, רדיו ירושלים וקול הים האדום.

בשבוע שעבר חגגו השניים בתחנה 15 שנות שידור רצופות והיום הודיע מנכ"ל התחנה אבי משולם על הארכת החוזה. אסייג וברקוביץ' ימשיכו להוביל עבור רדיו תל אביב גם פרויקטים מיוחדים ומבצעי שידור למען הקהילה אותם מפיקה התחנה בשנים האחרונות.

הצמד חולל מהפכה בשידורי הרדיו ועיצבו מחדש את רצועת הפריים-טיים ויצרו רצועת שידור אטרקטיבית, שמזה כעשור כוללת מאבק אימתני עם רדיו 103 שמשדרת את תוכנית הספורט, בתחילה עם מאיר איינשטיין ז"ל ורון קופמן, ובהמשך עם קופמו ומגישים נוספים.

בתחילה שודרה התוכנית של אסייג וברקוביץ' ברדיו 99FM, בהמשך עברו לרדיו ללא הפסקה (כיום רדיו 103) ומ-2011 ברדיו תל אביב. התכנית שעד לפני כארבע שנים הפיק אתר ONE לרדיו – ובהמשך הפקתה עברה לרדיו תל אביב – מניבה הכנסות רבות מפרסום ומשיתופי פעולה מסחריים, ובין הצדדים ישנו מודל של חלוקה בהכנסות. לאורך השנים העריכו גורמים כי שכרם של שני המגישים נע סביב 30-50 אלף שקלים לחודש לכל אחד, ואולם נתון זה לא אושר מעולם על ידי אף גורם. לא מן הנמנע ששכרם יעלה בסיבוב הזה של חידוש החוזה.

"רדיו תל אביב זה הבית שלי, וכיף של שעתיים ביום שנמשך לאורך כל היום", מסרה אסייג. "אין מאושרת ממני לחגוג עם אייל ברקוביץ 15 שנות רדיו עם תקווה ל-15 שנים נוספות כי מה ששלו, רק שלו". לדברי ברקוביץ', "אנחנו גאים ושמחים לשדר בתחנת רדיו הטובה במדינה, ומקווים לעוד הרבה שנים טובות ביחד".

ואילו מנכ"ל רדיו תל אביב 102FM אבי משולם אמר: "אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' שינו את עיתונות הספורט בישראל, ובשנים האחרונות אף השפיעו על העיתונות כולה. אין פלא שהם מגישים את אחת התוכניות הוותיקות ברדיו הישראלי, ונדמה שזה טבעי שיישארו כאן, ברדיו תל אביב, לעוד שנים רבות נוספות. אני מודה לשניהם על שיתוף הפעולה המתמיד, הנכונות להתגייס לכל מהלך של הרדיו ומעל לכל על המקצוענות והחברות. אני מודה גם לחברים ברדיו חיפה, רדיו ירושלים וקול הים האדום שמאפשרים לנו להדהד את התוכנית בכל ערב בפריסה ארצית".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות