זזים

עורך הדעות בישראל היום איתן אורקיבי לקח פסק זמן – עקיבא ביגמן מחליף אותו

מדור הדעות בישראל היום מדור הדעות בישראל היום

עורך עמודי הדעות בישראל היום, ד"ר איתן אורקיבי, לקח פסק זמן מעריכת המדור – כך נודע לאתר "כסית". מי שיחליף אותו הוא עקיבא ביגמן, שהגיע לישראל היום לפני כארבע שנים וכותב טורים ומפרסם תחקירים בעיתון.

אורקיבי נכנס לתפקידו לפי כשנתיים במקומו של ד"ר דרור איידר, לאחר שזה מונה לשגריר ישראל באיטליה. כעת טוענים גורמים כי אורקיבי לוקח פסק זמן לטובת עבודה מחקרית באוניברסיטת אריאל בה הוא עובד בשנים האחרונות, אולם מנגד ישנן הערכות שגורסות כי הוא לא יחזור לתפקידו.

השינוי על כיסא עורך הדעות מתרחש במקביל למעבר של בנימין נתניהו, שנחשב לפטרון של ישראל היום, מתפקיד ראש הממשלה ליו"ר האופוזיציה. אחד המדורים החשובים בפרינט – בעיקר בעידן בו העיתונים מתקשים להילחם בתקשורת המשודרת וברשתות החברתיות – הוא מדור הדעות.

בקדנציה של אורקיבי, צורפו יעקב ברדוגו וגלית דיסטל-אטבריאן, שנבחרה בבחירות האחרונות לכנסת לאחר ששוריינה על ידי נתניהו במקום העשירי ברשימת הליכוד. ביגמן נחשב לתומך מובהק של נתניהו, וככזה יהיה מעניין לראות האם המדור שגם כך נטה לכיוונו של נתניהו, יחזק גישה זו ויאמץ קו אופוזיציוני לוחמני ולעומתי לממשלת בנט החדשה.

בישראל היום לא הגיבו לידיעה. אורקיבי אישר כי הוא עוזב את התפקיד לטובת עבודה מחקרית באוניברסיטת אריאל, אולם לדבריו לא ברור אם יחזור לתפקיד בעתיד.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות