זזים

גידי שמרלינג: המינוי החדש של ראש מערך ההסברה הלאומי לשעבר

גידי שמרלינג - צילום: גיא יחיאלי גידי שמרלינג – צילום: גיא יחיאלי

גידי שמרלינג, דובר עיריות ירושלים ותל אביב לשעבר מונה לסמנכ"ל שיווק וקשרי חוץ בקרן לידידות. שמרלינג יחליף את רובי אלפי-ניסן, מנהל השיווק והתקשורת בקרן, שיעזוב את הארגון בסוף השנה לאחר 12 שנים.

שמרלינג חבר לבנימין נתניהו ב-2009, עם היבחרו של נתניהו לכהונה שנייה, ובהמשך היה ראש מערך ההסברה הלאומי, עד שעזב את נתניהו ב-2011 לטובת עיריית תל אביב. בתקופת הגל הראשון של הקורונה שימש שמרלינג כיועץ מיוחד לראש הממשלה בנושא ההסברה. מ-2019 שימש כסמנכ"ל השיווק בחברת ההתחדשות העירונית "אאורה". לשמרלינג תואר שני במינהל עסקים מהאוניברסיטה העברית והוא בוגר תוכנית הבכירים של וקסנר באוניברסיטת הרווארד. 

אלפי-ניסן התחיל את דרכו בקרן כדובר הארגון ומכהן כמנהל מחלקת השיווק והתקשורת מזה כשלוש שנים. במסגרת תפקידו אלפי-ניסן הוביל קמפיינים פרסומיים ושיתופי פעולה מגוונים עם ארגונים מובילים ותכניות ממשלתיות ובנה אסטרטגיה מיתוגית ותקשורתית שמיצבו את הקרן לידידות כאחד השחקנים הבולטים בשדה החברתי.כמו כן, פעל אלפי-ניסן, יחד עם משרדי הקרן בארה"ב ובקנדה, להקמת מערך שיווק גלובלי ובניית אסטרטגיית תוכן ויחסי ציבור לחיזוק מותג הקרן לידידות בישראל ובצפון אמריקה. 

הקרן לידידות היא אחד הארגונים הפילנתרופים הגדולים בישראל. הקרן מגייסת תרומות ממאות אלפי נוצרים אוונגליסטים ברחבי העולם ופועלת בישראל בשלל תחומים חברתיים. לאחרונה כיכבה הקרן בסרטה המוערך של זוכת האמי מאיה זינשטיין "עד סוף העולם", שהציג את קשריה השנויים במחלוקת עם תורמים נוצרים. 

מנכ"לית הקרן לידידות, מיכל פרנק, אמרה כי "הקרן לידידות נמצאת בתנופת עשייה אדירה ומרחיבה עוד ועוד את מעגלי הפעילות וגיוס המשאבים למען ישראל ויהדות התפוצות. אנו מודים מעומק הלב לרובי אלפי-ניסן, ששירת נאמנה את הארגון במשך יותר מעשור ותרם רבות להתבססותו ומיצובו כאחד הארגונים המובילים והגדולים בישראל, ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו. אנו מברכים על הצטרפותו של גידי שמרלינג להנהלת הקרן לידידות. אין לנו ספק, כי כישוריו וניסיונו הנרחב יסייעו להמשיך להזניק את הקרן לידידות קדימה".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות