פרסום ושיווק

לאחר 11 שנה: חברת האשראי Max נפרדת מקרן מור ויובל סגל

קרן מור ויובל סגל קרן מור ויובל סגל

בעידן בו פרזנטורים ושפות פרסומיות מתחלפים חדשות לבקרים, קרן מור ויובל סגל היוו סלע איתן וזוגי של יציבות, כאשר במהלך השנים גילמו דמויות שונות עבור חברת כרטיסי האשראי MAX (שנקראה עוד לפני כן לאומי קארד – לג"ר). כעת הודיעה MAX על ההחלטה לסיים את ההתקשרות עם מור וסגל.

לפני שנתיים שינתה לאומי קארד את שמה ל-MAX לאחר שפעילות חברות האשראי הופרדה מהבנקים, ולכן החברה הופרדה מבנק לאומי. מור וסגל ליוו בתקופה זו את שינוי שם המותג, לצידו של הפרזנטור החדש של המותג שחר חסון, אשר ימשיך ללוות את המותג.

בסרטי הפרסומת של MAX גילמו מור וסגל עשרות דמויות – מז'אנר הפילם נואר ועד גיבורי על, ממחזות הזמר ועד סרטי פאנצ'ים שלא חששו לצחוק אפילו על ז'אנר הפרסומות עצמו. לאורך השנים, הצליחו השניים לפנות לקהלים רחבים וזכו לאהדה רבה בציבור כשאחד משיאי הצלחתם הייתה הטבעת הביטוי "לפנק לפנק לפנק" – שהפך לביטוי שגור בכל בית בישראל. לאחר שינוי השם הסלוגן שונה ל"למקסם, למקסם, למקסם".

רון פאינרו, מנכ"ל Max, מסר: "אחרי עשור וחצי של עשייה משותפת, אנחנו נפרדים היום מהשחקנים והפרזנטורים המוכשרים שלנו. אני רוצה להודות לקרן מור ויובל סגל על שנים נפלאות של שותפות מקצועית. הם חלק בלתי נפרד מהתפיסה הציבורית שלנו כמותג, והצליחו כל פעם מחדש להעביר בחן ובהומור את הצעות הערך הייחודיות שלנו". לדבריו, "העובדה שקרן ויובל היו הפנים של המותג שנים רבות כל כך מעידה רבות על כשרונם ותרומתם הניכרת להצלחתו. Max נפרדת מהם באהבה גדולה והכרת תודה אינסופית".

שלי אלוני, סוכנות פרי כפרי שמייצגת את קרן מור ויובל סגל: "אנחנו מודים ל-MAX על בית חם ועבודה משותפת של 15 שנים שיצרה דיאלוג פורה בין הלקוח והשחקנים באינספור קמפיינים זכורים ואהובים לאורך השנים".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות