פרסום ושיווק

תנועת ציונות 2000 בקמפיין לבלימת ההסתה ולשיח פוליטי פחות רעיל

כולנו עוצרים את הרצח הבא כולנו עוצרים את הרצח הבא

25 שנה לאחר שהוקמה מתוך השבר הגדול של רצח רבין, ציונות 2000 מתגייסת כנגד השסע בחברה על רקע ההקצנה המדאיגה בשיח הפוליטי הישראלי ובעוד שהתהליך המורכב והשנוי במחלוקת להחלפת השלטון מתקרב לרגע האמת שלו וראש השב"כ מזהיר מפני בודדים שיקומו ויבצעו מעשי אלימות שאין מהם חזור.

הקמפיין רחב ההיקף, תחת הכותרת "כולנו עוצרים את הרצח הבא" כולל שלטי חוצות גדולים ברחבי הארץ, ופרסום בולט באתרי החדשות המובילים. המטרה היא להעלות על סדר היום את הסכנה הממשית של התנקשות פוליטית שניצבת לפתחנו, ולקרוא לשיח משותף מחודש ושונה בחברה הישראלית: פחות רעיל, פחות נפיץ.

ציונות 2000 היא עמותה לשינוי חברתי שקמה שבועות ספורים אחר הרצח המטלטל של רה"מ יצחק רבין ז"ל ב-1995. מקימיה, ובראשם רוני דואק, החליטו לעשות מעשה על רקע הקרע העמוק במרקם החברתי של ישראל, שהפכה במחי שלוש יריות למדינה כואבת ושסועה. אז, כמו היום, מה שעמד לנגד עיניה של ציונות 2000 הוא לקיחת אחריות אישית של אזרחים וארגונים, כדי לבנות אמון וחיבור בין כולנו, אזרחי המדינה. במשך 25 שנה התנועה עוסקת בקירוב בין המגזר הציבורי, המגזר העסקי וארגונים חברתיים במטרה לבנות ביחד חברה סובלנית ומגוונת. 25 שנה אחרי הקמתה, ציונות 2000 רואה בדאגה איך שוב רוחות רעות שוטפות את הארץ ומאיימות לקרוע אותנו.

הקמפיין לא נועד רק להתריע מפני האיומים שעליהם הצביע באחרונה גם ראש השב"כ, נדב ארגמן. הוא נועד גם להדגיש כי המשותף בין חלקיה, מגזריה ופלגיה של החברה הישראלית רב על השונה. הקמפיין מדגיש כי חילוקי דעות הם לגיטימיים ואף נחוצים וכי אפשר לנהל ויכוחים נוקבים ולוהטים על האמונות הפוליטיות שלנו – אבל אסור בתכלית האיסור שוויכוחים אלה ילובו ויגלשו במהירות להסתה ולאלימות.

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות