דיגיטל

אחרי סלוצקי ודומינגז: ועד עובדי תאגיד השידור כאן פתח חשבון טוויטר

כרמלה מנשה כרמלה מנשה

"אנו מוקיעים את שידורם של סלוצקי ודומינגז ומחזקים את ידיה של כרמלה שממשיכה בעבודתה המסורה והחשובה. חבל שיש מי שמנסים להתבלט ציבורית באופן הבוטה ומכוער הזה על חשבונה של עיתונאית שסייעה באופן אישי לכל כך הרבה חיילים ובני משפחותיהם לאורך עשרות שנים של קריירה מזהירה ומפוארת", נכתב בחשבון הטוויטר החדש שנפתח הבוקר תחת השם: ועד עובדי תאגיד השידור "כאן".

אז מה פשר החשבון החדש, האם הוא הוקם רק לצורך התחשבנות מול סלוצקי ודומינגז? "החלטנו לרענן את חשבון הטוויטר שלנו, מאחר ושני הועדים הפועלים בתאגיד (העיתונאים ועובדי המטה וההנדסה) התאחדו ופועלים בשת"פ מלא. הוחלט על יוזר חדש ומהמם! תעקוב, כיף איתנו!", הוסבר בעמוד.

בדצמבר 2020 התאחדו שני הועדים שפעלו בתאגיד, ועד עובדי המטה וההנדסה שהיו מיוצגים על ידי הסתדרות העובדים הכללית וועד העיתונאים, תחת מטריה אחת בחסות ארגון העיתונאים. הועד החדש מורכב גם מנציגי העיתונאים וגם מנציגי המטה וההנדסה ונראה כי מישהו הבוקר חש בצורך להקים חשבון טוויטר משותף, שמטרתו, בינתיים, להגן על עיתונאית התאגיד, כרמלה מנשה.

"היוזר הקודם בטוויטר היה של ועד עיתונאי כאן ועכשיו בעקבות פרשת סלוצקי ודומינגז והרצון לגבות את כרמלה הוקם יוזר חדש לועד עובדי התאגיד עם ההתייחסות של הוועד לארוע", נמסר מהוועד.

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות