דיגיטל

עוד מהלך מוצלח של עיריית ת"א: השף טום אביב מסדר לכם עבודה

טום אביב טום אביב

עיריית תל אביב-יפו מתגייסת לסייע לעסקי המסעדנות והלילה המחפשים עובדים, ולעזרת התושבות והתושבים שמחפשים עבודה ברחבי העיר ויצאה עם קמפיין בדיגיטל שנושא את השם "סידור עבודה" וקורא לעובדים לחזור לעבוד.

טום אביב, אשר עסקיו מזוהים בעיר תל-אביב יפו, נרתם בהתנדבות לקמפיין מתוך מטרה לעזור לגייס עובדים בתקופה זו עבור בעלי המסעדות, ברים ובתי הקפה בעיר. הקמפיין מלווה בפעילות ברשתות החברתיות בפייסבוק ובאינסטגרם במסגרתו השף טום אביב 'נחשף בטעות' כאשר מוצג בסרטון באופן אנונימי כשף מוכר שנפגע מהחל"ת. על מנת לסייע לבעלי העסקים פרסמה העירייה קול קורא למסעדות ועסקי לילה בו נרשמו למעלה מ- 100 בעלי עסקים ובעקבותיו יצרה העירייה דף ייעודי באתר העירייה בו מפורסמות למעלה מ- 1000 משרות פנויות ברחבי העיר.

אביב הביא לסרטון לא רק את דמותו, אלא גם את המסעדה שלו "קוקו במבינו", שם צולמו הסצנות. "אני שמח לקחת חלק בקמפיין החשוב והמבורך שהפיקה עיריית תל אביב-יפו ולהתגייס למען בעלי המסעדות, הברים ובתי הקפה בעיר. מסעדנים רבים מנסים לגייס מחדש עובדים ונתקלים בחומת החל"ת, אם אין עובדים אין מסעדות וחיי לילה", אמר אביב.

זו לא הפעם הראשונה שמחלקת המדיה של עיריית תל אביב יוצאת במהלכים שנונים ומצחיקים ומצליחה לגייס לטובתם לא מעט כוכבים. קדמו להם קמפיין התרבות חוזרת לעיר עם השחקנית מגי אזרזר, הקמפיין לקידום העסקים עם השף איל שני וגם פרופ' לס שהתגייס למשימה. ממש לאחרונה טל מוסרי ויוסי גבני נרתמו לטובת קירוב הלבבות בין הצהובים לאדומים בסרטון למשחק הדרבי שהתקיים בבלומפילד, כולם אגב, בהתנדבות מלאה.

"כל הקמפיינים שלנו מופקים על ידי צוות אין-האוס", אומר עדי אזולאי, מנהלת מחלקת הניו מדיה של עיריית תל אביב-יפו, "אנחנו כולנו תל אביבים, חיים את העיר ומכירים את העיר ומנסים להביא ערך נוסף למהלכים הדיגיטליים של העירייה. אנחנו מבינים את המדיה ויודעים שקריאייטיב טוב וחיבור עם רלוונטיות לבריף, יביא חשיפה מוגברת".

הפעם, כאמור, מדובר בסיוע לעסקים של העיר, מהלך שנרקם במחלקת מינהל, קהילה, תרבות וספורט. "חשיבותם הרבה של העסקים בעיר בכלל ועסקי המזון והלילה בפרט, עמדה לנגד עינינו בתקופת משבר הקורונה. עם סיומו, אנחנו שבים ומתגייסים כדי לסייע להם לשוב לפעילות מלאה, ולהשיב לעיר את חיי הרחוב והלילה ואת שמחת החיים, שהפכו אותה לעיר עולם", מסרה מ"מ וסגנית ראש העירייה, אופירה יוחנן וולק

מנהלת מינהל, קהילה, תרבות וספורט, רונית פרבר, אמרה: "עיריית תל אביב יפו, בשיתוף האיגודים ועשרות רבות של בעלי ובעלות עסקים מתגייסת במציאת עובדות ועובדים על מנת להחזיר את הקצב לעיר. העסקים בתל אביב יפו ובתוכם עסקי הברים והמסעדנות הם ליבה הפועם של העיר ואנחנו עושים כל שביכולתנו על מנת לסייע להם לחזור לחיים כפי שהכרנו אותם טרום הקורונה. פרסמנו מאות משרות בעסקים המוכרים והאהובים כדי לאפשר לאלפי צעירות וצעירים למצוא עבודה לקראת סיום החל"ת ובכך לעזור הן לעסקים והן לתושבי העיר".

קרדיטים – שחקן: טום אביב. מנהל מחלקת ניו מדיה ומנהל קריאיטיב: עדי אזולאי. קופי/קריאיטיב: גיא אורדיבר. ניהול פרויקט: צוף יצחקי. במאי ועורך: יותם מונק. צלם: אמנון האס. בימאי ועורך: יותם מונק. צלם: אמנון האס. תאורן: דרור צינמן. ע.הפקה: יונתן רון. 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות