על סדר היום

משפחת נכט נכנסת להשקעה בקשת – רכשה 8% מבתו של יצחק תשובה

בניין קשת - צילום: Dr. avishai teicher Pikiwiki Israel בניין קשת – צילום: Dr. avishai teicher Pikiwiki Israel

משפחת נכט נכנסת לראשונה להשקעה בתחום התקשורת בישראל, כשרוכשת חלק ממניותה של גל נאור, בתו של יצחק תשובה. משפחת נכט תרכוש 8% ממניות קשת, מתוך 22% שמחזיקה נאור.

שאר 14% יירכשו על ידי החברה המרכזית שבבעלות משפחת ורטהיים, והחברה תחזיק כעת 74% ממניות קשת. שאר בעלי המניות בקשת מתחלקים בין משפחת למלבלאום (10%), אלכס גלעדי (6.5%) ווילי נגל (1.5%).

עד לאחרונה אמורה הייתה קרן רקיע לרכוש את המניות, לפי פרסומים, בסכום של כ-50 מיליון שקלים, אולם בעלת השליטה בקשת, משפחת ורטהיים באמצעות החברה המרכזית, טרפדה עסקה זו.

מריוס נכט הוא יזם סדרתי, ממייסדי חברת צ'ק פוינט והיו"ר שלה לשעבר, שהפך ברבות השנים למיליארד. מזה שנים שהוא פעיל בארגונים חברתיים בין היתר באמצעות "הקרן המשפחתית של ענבר ומריוס נכט". אשתו ענבר אפק-נכט היא עורכת דין וממייסדי משרד MEI Law.

קשת היא גוף התקשורת מהגדולים בישראל. לצד ערוץ 12 שהיא מפעילה, יש לה גם את חברת חדשות 12, אתר MAKO – מהאתרים הגדולים בישראל, אתר ואפליקציית N12 של חברת החדשות, חברת ההפקה וההפצה הבינ"ל KI (קשת אינטרנשיונל), ושותפות במגוון חברות.

מנכ"ל קשת אבי ניר מסר: "העסקאות במסגרתן משפחת נכט נכנסת לראשונה לקשת והחברה המרכזית מגדילה את אחזקותיה בחברה, הן הבעת אמון משמעותית בקשת ועתידה, כזו שתאפשר לחברה להמשיך ולהתפתח בעולם המאתגר והמרתק בו אנו פועלים. כניסתם של ענבר ומריוס נכט להשקעה בקשת מביאה ניסיון רב מהעולם העסקי והטכנולוגי, שיתרום רבות לחברה".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות