פרסום ושיווק

נופר ממרוד, סמנכ"לית השיווק של תדיראן היא אשת השיווק של מאי 2021

נופר ממרוד נופר ממרוד

תדיראן החליטה לעלות שלב בעבודה השיווקית, ולהפוך את נושא זיהום האוויר בבית לנושא חדש, לשוחח עליו ולקחת על בעלות תוך יציאה מהשיח של "קור" ו"חום". בכדי להצעיד את עולם המזגנים קדימה, לייצר עדיפות על המתחרים, להצליח ולגבות מחיר פרמיה ולהעצים את תפיסות המותג, יצאו בתדירן צורך בפעילות שיווקית משולבת. החל מהגדרת המוצרים המתאימים ביותר לשוק הישראלי, דרך חינוך שוק והסברה, הורדה לשטח של מסרים אלה בעבודה אינטנסיבית עם המתקינים B2B ובמקביל יצירת ביקוש מהצרכנים עצמם. בזכות העבודה השיווקית של תדיראן, החליטו באיגוד השיווק הישראלי להעניק את אות אשת השיווק של חודש מאי 2021 לנופר ממרוד, סמנכ"לית השיווק של החברה.

בעשור האחרון משקיעה חברת תדיראן משאבים רבים בפיתוח מגוון של טכנולוגיות לטיפול בטיפול וניקוי האוויר בחיידקים, וירוסים ומזהמים. טכנולוגיית AIR CARE של תדיראן, אשר קיימת בכל סדרות המזגנים המובילות של תדיראן. בשנת 2019 עדכנה החברה את פורטפוליו המוצרים והשיקה מספר סדרות חשובות כגון: סדרת היוקרה תדיראן פורס שהפכה לסדרה היוקרתית ביותר בקטגוריות או סדרת תדיראן JOY שסיפקה לצרכנים את האיכות של תדיראן במחירים נגישים יותר. תדיראן הייתה הראשונה לפתוח במרוץ על המובילות בזירת הטיפול באוויר. במהלך השנה השיקה החברה עושר של טכנולוגיות חדשות כאשר המובילה שבניהם היא תדיראן Aircare o2 שהפכה לטכנולוגיה המתקדמת בעולם וזכתה באישור של ה FDA האמריקאי.

"חברת תדיראן החלטה לפני כעשור להשאיר את ייצור המזגנים בישראל והתעקשה לא רק על ייצור מקומי אלא גם על חדשנות מקומית ומיקמה את מרכז המו"פ שלה בישראל. כמו כן, עברה תדיראן בהובלתה של נופר ממרוד, תהליך של מיתוג מחדש שהפכה אותו ממותג ישראלי אמין ומוביל למותג קוסמופוליטי שמזוהה עם קידמה וסגנון חיים איכותי לצד גיוס מבריק של פרזנטור ברמה בינלאומית – מורגן פרימן", נמסר מאיגוד השיווק הישראלי.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות