מדיה

מתחילים לצאת ממשבר הקורונה: קיצוץ השכר ברשת 13 יבוטל מיולי

בניין רשת 13 ברמת החייל - צילום: Dr. avishai teicher Pikiwiki Israel, מתוך ויקיפדיה בניין רשת 13 ברמת החייל – צילום: Dr. avishai teicher Pikiwiki Israel, מתוך ויקיפדיה

בשורה משמחת מרמת החייל: מנכ"ל רשת 13 אבי בן טל הודיע היום (יום ד') לעובדים כי הוחלט להחזיר להם את קיצוץ השכר עליו הוחלט בשנה שעברה, וכבר מחודש יולי המשכורות יחזרו להיות מלאות.

במייל שנשלח לעובדים כתב בן טל: "אני שמח לבשר לכם כי החל מהחודש הקרוב (שכר עבודה חודש יולי) תבוטל הפחתת השכר בחברה. אני מודה לכם על ההבנה ועל הסבלנות ומאמין שכולנו ברשת 13 נמשיך במגמת השיפור והתקדמות לביצועים והישגים טובים יותר בעתיד".

משבר הקורונה הפיל חללים בשוק התקשורת הישראלי. לצד הוצאה עובדים לחל"ת, חלק מהגופים נאלצו לפטר עובדים. ברשת 13 יצאו לגל פיטורים מקיף – כולל בחברת החדשות, ובנוסף גם קיצצו בשכרם של עובדים שהרוויחו מעל 10,000 שקלים בחודש. תוכניות רבות שהיו בתכנון הוקפאו ולא עלו לאוויר.

בכך, לצד צמצום משמעותי בהכנסות מפרסום – בעיקר בחלקו הראשון של משבר הקורונה, חל צמצום גדול גם בהוצאות, ולדברי גורמים, שנת 2020 נחשבת למאוזנת מבחינה תקציבית.

בסוף המכתב, ביקש בן טל להודות לחברת החדשות של רשת על הפעילות במבצע "שומר החומות", לאחר שכבר שמהלך הלחימה כתב לעובדים שהוא "מבקש להביע את תודתי העמוקה אליכם על המאמץ הרב שאתם משקיעים מסביב לשעון, 24/7, מאז פרץ מבצע 'שומר החומות'. עשייתכם העיתונאית תחת אש ובתנאים לא פשוטים, הפגנת הקולגיאליות ורוח האחווה ביניכם ראויה לכל שבח".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות