על סדר היום

אושרת קוטלר: "איימו על חיי ועל חיי הבנות שלי"

אושרת קוטלר - צילום מסך: רשת 13 עדיין מפחדת. אושרת קוטלר (צילום מסך: רשת 13)

מגישת חדשות 13 לשעבר אושרת קוטלר סיפרה ביום שני האחרון שעזבה את תפקידה כמגישת "המגזין" בעקבות איומים על חייה וחיי בנותיה. קוטלר דיברה בעצרת שהתקיימה בתל אביב לתמיכה בממשלת השינוי וקראה לצדדים המנהלים משא ומתן קואליציוני לוותר על האגו ולהקים ממשלה.

קוטלר סיפרה בקול רועד על נסיבות עזיבתה: "איימו על החיים שלי, ועל חיי הבנות שלי. בגלל דברים שכאילו אמרתי. כי התנהל נגדי לינץ' מתוזמר שיצא הישר מבלפור. כי הבנתי שראש הממשלה מחפש את הראש שלי. אני מודה, פחדתי, אני עדיין פוחדת, אבל הנה אני פה. הבנתי אז, שבמדינת היהודים, המקום הזה שאבא שלי ניצול השואה אמר שאוכל להרגיש הכי בטוחה בעולם, במקום הזה אני מפחדת. ממש מפחדת. כמו בכל דיקטטורה טובה עיוותו את דבריי והפכו אותי לאויבת העם. קוראים לזה הסתה. כמעט כולם הסיתו, לא רק בלפור. כמעט כולם נהנו לסקול אותי על עמוד הקלון".

 

בראיון למעריב לפני כשנה וחצי סיפרה קוטלר ש "זימנו לחקירה במשטרה שניים מאלפי הגולשים שנשמע כאילו הם מתכוונים גם לפעול, לא רק לאיים. אתה שואל מה קרה עם כל האחרים? מתברר שכשכותבים לך 'יא זונה, תמותי, אני אטפל בך', זה לא איום – זה איחול. כמו 'מזל טוב ליום ההולדת', זה מה שאמרו לי השוטרים".

בדבריה אמש התייחסה גם לעובדה שכיום יש עיתונאים שנאלצים ללכת עם אבטחה בעקבות איומים ולחוסר הסבירות שבכך. קוטלר יצאה לחופשה ללא תשלום מחדשות 13 ביוני 2019, אחרי ביקורת קשה שנמתחה על דברים שאמרה בשידור בהמשך לכתבה על התנהגות חיילי חטיבת כפיר בשטחים. קוטלר העזה לומר את המילים המפורשות "שליטה על פלסטינים בשטחים" ו "פגיעה מחפים מפשע", מה שגרם לסערה ברשת ולתלונות לחברת החדשות ולרשות השניה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות