מדיה

אחרי ישיבה בחטיבת הטלוויזיה: כאן נותן צ'אנס לתוכנית הסאטירה "ערוץ אפס"

"עמית סגל" בערוץ אפס של התאגיד - צילום מסך: כאן 11 "עמית סגל" בערוץ אפס של התאגיד – צילום מסך: כאן 11

תוכנית הסאטירה "ערוץ אפס" תמשיך להיות משודרת, למרות הסערה שחוללה בפרק הראשון והביקורת הפנימית בתאגיד על רמתה. בישיבה שהתקיימה אתמול בחטיבת הטלוויזיה בהשתתפות המנכ"ל אלדד קובלנץ, הוחלט "לתת לה צ'אנס".

את “ערוץ אפס” יצרו דורון צור, עידו רוזנטל והדר תדמור, וחברת ההפקה של התוכנית היא “שמונה הפקות ותוכן”. בין שחקניה: איתי זבולון, נעמי לבוב, מירב פלדמן ודנה פרידר. שידורה החל בחמישי שעבר.

כבר בפרק הראשון היא עוררה סערה כאשר דמותו של כתב חדשות 12 עמית סגל כונתה "בנו של מחבל". הדבר עורר ביקורת קשה ברשתות החברתיות, וגם בהנהלת התאגיד לא רוו נחת מכך. מהתאגיד אף נמסר אתמול לאתר "כסית" כי "מדובר בפרק ראשון של תוכנית סאטירה חדשה אך יתכן כי היא אינה עומדת בסטנדרטים המוכרים כאן. מבטיחים לבחון ולהשתפר".

בין היתר עלו הצעות מרחיקות לכת להוריד את התוכנית לאלתר, לצד הצעה לשפר את התוכן שלה תוך כדי שידורה. בסופו של דבר הוחלט בתאגיד לתת צ'אנס לתוכנית שהניבה נתונים נאים בדיגיטל.

גם הממונה על קבילות הציבור בתאגיד השידור כאן, אורלי ממן, לא שבעה נחת מהקטע על סגל. במכתב תשובה לשי גליק, מנכ"ל ארגון בצלמו, ציינה ממן כי במדינות דמורקטיות אין מתערבים בתכני סאטירה שזוכים לחופש יצירה, ואולם דעתה האישית היא "שהצגת הכתב הפוליטי עמית סגל כ'בן של טרוריסט' היתה סרת טעם במיוחד ולא עמדה באמות המידה של סאטירה חדה ומושחזת".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות