מדיה

סופי בהחלט: סיימון קאוול לא יגיע לישראל לצילומי התוכנית X פקטור

סיימון קאוול - צילום: Ray Burmiston סיימון קאוול – צילום: Ray Burmiston

סיימון קאוול החליט לא להגיע לישראל ולקחת חלק בצילומי התוכנית X פקטור בארץ – כך הודיע המגה-הטאנלט לרשת. לא מן הנמנע כי קאוול ישתתף בתוכנית באמצעות שידור וידאו מחו"ל.

כבר לפני מספר חודשים פורסם כי קאוול, ממציא הפורמט הבינ”ל של X פקטור ואחד האנשים המשפיעים בעולם המוזיקה, ייקח חלק בגרסה הישראלית של הריאליטי המוזיקלי. קאוול אף לקח חלק בבחירת השופטים בעונה המתוכננת, כמו זוכת האירוויזיון ב-2018 נטע ברזילי, אביב גפן ומרגלית צנעני. הוא גם השתתף בפרומואים לתוכנית של רשת.

ברשת גם יצאו במתקפת יחסי ציבור מרשימה לקראת הצטרפותו, אולם הופתעו בשבוע שעבר מפרסום באתר האינטרנט היהודי-בריטי Jewish News על כך שסיימון החליט לבטל את הגעתו לישראל, ככל הנראה בשל המצב הביטחוני בעקבות מבצע "שומר החומות".

ברשת תלו תקוות רבות בעונה החדשה של X פקטור, עם גיוסו של קאוול והפיכתה של התוכנית לפלטפורמה בה בוחרים את נציג ישראל לאירוויזיון, לאחר שבשבע השנים האחרונות הייתה זו המתחרה המרה והוותיקה הכוכב הבא של קשת. בימים שלאחר הפרסום על סימן השאלה לגבי קאוול, הודיעה רשת בשלוש הודעות נפרדות על גיוסם של מגישה (לירון ויצמן) ושל שני שופטים נוספים (מירי מסיקה ורן דנקר), במטרה לשדר עסקים כרגיל ולהוריד את הווליום סביב הסיפור של קאוול.

מרשת נמסר: "סיימון קאוול לא יגיע מסיבותיו לצילומים של X פקטור שיתקיימו כמתוכנן במהלך הקיץ. רשת מבטיחה עונת אקס מדהימה עם נבחרת השופטים המעולה – נטע ברזילי, רן דנקר, אביב גפן , מרגלית צנעני ומירי מסיקה".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות