מדיה

אחרי המערכון על "הבן של הטרוריסט": בכאן שוקלים מה לעשות עם "ערוץ אפס"

"עמית סגל" בערוץ אפס של התאגיד - צילום מסך: כאן 11 "עמית סגל" בערוץ אפס של התאגיד – צילום מסך: כאן 11

הנהלת תאגיד השידור כאן שוקלת את עתידה של תוכנית הסאטירה החדשה "ערוץ אפס", כבר לאחר פרק אחד – כך נודע לאתר "כסית". ההחלטה צפויה להתקבל היום או מחר.

בתאגיד יש חוסר שביעות רצון מהאיכות של פרק הפתיחה, ובעיקר בעקבות המערכון בה הוצג עמית סגל כ"בנו של טרוריסט". הקטע הזה גם עורר גל תגובות ברשתות החברתיות שתקף את התאגיד.

את "ערוץ אפס" יצרו דורון צור, עידו רוזנטל והדר תדמור, וחברת ההפקה של התוכנית היא "שמונה הפקות ותוכן". בין שחקניה: איתי זבולון, נעמי לבוב, מירב פלדמן ודנה פרידר. היא שובצה לימי חמישי ב-21:30.

בפני הנהלת התאגיד עומדות כרגע שלוש אופציות: הראשונה היא לבטל את התוכנית – שנראה כי זוהי האפשרות הכי פחות ישימה, כאשר לדברי גורם בתאגיד, "לא צריך להוריד תוכנית סאטירה על בסיס פרק אחד, גם כשהוא לא טוב. צריך לתת לה להשתפשף".

בפני התאגיד שתי אופציות נוספות – שנראה שהן גם ישימות יותר: הורדה של התוכנית לשלושה שבועות למקצה שיפורים, או השארתה באוויר ותיקון שלה תוך כדי תנועה.

ל"כסית" נודע עוד כי יוצרי הסדרה לא הוזמנו לדיון שאמור להתקיים על עתיד התוכנית והם עובדים כמתוכנן על התכנית שצפויה להיות משודרת ביום חמישי הקרוב. הפרק עצמו רשם מעל 90 אלף צפיות ביוטיוב, ובמדידת הלייקים – כ-1,600 עשו לייק מול כ-550 עם דיסלייק.

מתאגיד השידור כאן נמסר: "מדובר בפרק ראשון של תוכנית סאטירה חדשה אך יתכן כי היא אינה עומדת בסטנדרטים המוכרים כאן. מבטיחים לבחון ולהשתפר".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות