על סדר היום

מה עומד מאחורי המשולש של עמית סגל, אילן שילוח ושירה מרגלית?

עמית סגל עמית סגל. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

הטוויטר כבר הספיק לספוג לא מעט ימים של קרבות בין כוכבי הביצה, אך הפעם נראה כי מדובר בקרב עמוק יותר מעוד כמה מילים. כתב חדשות 12 עמית סגל תוקף את שירה מרגלית, בעלה אילן שילוח יוצא להגנתה ותמונות של רכב הפורשה החונה בחניית נכים או באדום לבן מוקפצות מחדש. אז מה הסיפור?

בשבוע שעבר חשף אילן ישועה בעדותו בתיק 4,000 כי היה עליו לדאוג לסיקור חיובי עבור שילוח, יו"ר קבוצת הפרסום מקאן, שאחראי על לא מעט תקציבי פרסום שהזרימו כספים עבור וואלה. על פי העדות, באוגוסט 2013 כתב ישועה לעורך הראשי דאז ינון מגל: "שימו את שילוח לחצי שעה ב(כותרת ה)ראשית, הוא עוזר לי באין-ספור חזיתות שאתה לא מבין". ישועה אף הסביר בעדותו: "הוא עמד בראש משרד הפרסום מקאן שנתן לוואלה את רוב תקציבי הפרסום שלו. הוא גם היה חבר טוב של אור אלוביץ, שביקש ממני לא לפגוע בו. הוא אמר לי הרבה פעמים שאלה החברים הכי טובים שלו". עוד הוסיף ישועה כי "בשלב מסוים הבן שלי עבד אצלו".

כל זה הספיק בשביל להקפיץ את סגל שצייץ: "אני המום. אילן שילוח שלנו? הלוחם בשחיתות? התומך בתקשורת ישרה? מניף הדגל למען אי התערבות בשיקולים עיתונאיים? עוד מעט תגידו לי שהפורשה שלו גם חונה בחניית נכים". סגל כמובן התייחס לציוץ המקורי שלו משנת 2018 על מערכת היחסים של אלוביץ' ושילוח עם תמונת הרכב של שילוח שחנה בחנית נכים.

סגל גם לא חסך בביקורת לגבי בת זוגו של שילוח, וצייץ: "שירה מרגלית היא אחד האנשים הפחות מוכשרים שמסתובבים בינינו. כבר שנים היא מתקדמת בזכות קשריו והונו של בן זוגה, עובדת אצלו ומפוטרת על ידו בהתאם לצרכים של טייקון תורן. והצמד המאפיוזי הזה שמסתובב ומפזר איומים מביכים עוד מעז לטעון נגד שחיתות וקשרי הון שלטון. הבן של ישועה מוסר ד"ש".

הציוץ של הזה של סגל הצית מחדש את הלהבה השוררת בין השלושה. שילוח כמובן הגיב כי יש לו מערכות יחסים ידידותיות עם מגוון בכירים בשוק התקשורת.

לכל אלו הוסיף סגל תמונה חדשה של רכבו של שילוח.

מרגלית הגיבה כמובן למתקפת הציוצים של סגל.

סגל כמובן, הסיר עוקב.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות