יח"צ

אחרי שנתיים: עידו מינקובסקי ועודד הרשקוביץ מפרקים את השותפות ביניהם

עידו מינקובסקי ועודד הרשקוביץ עידו מינקובסקי ועודד הרשקוביץ

השותפות בין עידו מינקובסקי ועודד הרשקוביץ מתפרקת – כך נודע לאתר "כסית". השותפות, חברת הפרסום MFU, תישאר בידיו של הרשקוביץ שירכוש את חלקו של מינקובסקי. ואולם גורם טוען כי מינקובסקי ויתר על הזכויות בחברה ללא עלות.

מינקובסקי והרשקוביץ הכירו ביחידת דובר צה"ל, כאשר שניהם שירתו בה בשירות הקבע שלהם, והפכו לחברים. לפני כשנתיים פרש הרשקוביץ מתפקידו כסגן דובר צה"ל וראש מחלקת תקשורת ביחידה. הוא חבר אל מינקובסקי, בתחילה כממלא מקום מנכ"ל קבוצת היח"צ 'מינקובסקי תקשורת', לאחר שהמנכ"לית שיר בויקו רימון יצאה לחופשת לידה.

בקיץ 2019 הקימו מינקובסקי והרשקוביץ את MFU, שעל פי הערכות משרתת בימים אלה כ-20 לקוחות. הרציונל בפתיחת החברה, על פי מינקובסקי, היה להגדיל את המחזורים ותקציבי הלקוחות המטופלים על ידו, אך לא מקבלים ממנו שירותים נוספים, כגון קריאייטיב ותוכן – תחומים שלהם יועדה פתיחתה של MFU.

ואולם בסופו של דבר רוב הלקוחות של החברה מאז שנפתחה היו חדשים, וגם לאחר פירוק השותפות, תמשיך להתמקד בדיגיטל, פרסום, אסטרטגיה ומשברים. חלקם מהלקוחות, בהם איש העסקים משה חוגג וחברת NSO, ימשיכו עם הרשקוביץ, ואילו חלקם יישארו עם מינקובסקי במסגרת תחום פרסום שפתח לפני כשחודשיים במשרד היח"צ שלו.

ממשרד מינקובסקי נמסר שהם מנועים מלהגיב. עודד הרשקוביץ אמר ל"כסית": "מתוך כוונה ורצון להתפתח לכיוונים שונים, החלטנו אחרי שנתיים להפריד כוחות ולפנות כל אחד לדרכו. אני מאחל לעידו מינקובסקי ול'מינקובסקי תקשורת' הרבה הצלחה בהמשך, ובטוח שימשיכו לעשות חייל בתחומם. MFU תמשיך לטפל בלקוחותיה המסורים – לנהל משברים ולקדם את תחום הדיגיטל בחברות שעובדות עמה".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות