מדיה

ערוץ אוקראיני רכש את הזכויות ל'לה פמיליה' – ויפיק גרסה מקומית

לה פמיליה לה פמיליה

הפורמט של סדרת הטלוויזיה 'לה פמיליה' של רשת 13 ואולפני הרצליה, נמכרה לערוץ NOVY האוקראיני. הערוץ יפיק עיבוד מקומי לסדרה שיכלול 16 פרקים.

עד כה נרכשה הסדרה בה מככבים רותם אבוהב, מריאנו אידלמן, חנה לסלאו ונורמן עיסא, לשש מדינות שהפיקו גרסאות מקומיות – ביוון (שם צולמו 60 פרקים), אוסטריה, רוסיה, קפריסין, הודו (שם מופקת עונה שנייה של הסדרה בהודו עבור Amazon Prime Video) וכעת אוקראינה. בישראל הסדרה עלתה לאוויר בערוץ עשר בנובמבר 2015 ועם המיזוג בין עשר לרשת – עברה לרשת 13. בסך הכל צולמו לסדרה שלוש עונות.

עמי גלאם, סמנכ"ל התוכן של רשת 13 וראש הזרוע הבינלאומית 13Global, מסר: "אין ספק שקומדיית המצבים על משפחה ממוצעת, המתמודדת עם השחיקה שבניהול חיי היומיום המשפחתי, מצליחה לגעת בלבם של צופים מכל רחבי העולם. אני גאה בהצלחת הסדרה, ביוצריה ובשחקנים המעולים שלה".

אפרת שמעיה דרור, מנכ"לית משותפת באולפני הרצליה, הוסיפה: "עד שלא נמנה לפחות 10 גרסאות בשפות שונות לא נעצור. תודה לצוות המובחר של ארמוזה פורמטס".

לדברי אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה פורמטס, "אנו גאים להיות חלק בהצלחה הבינלאומית של 'לה פמיליה', עם שבע גרסאות ומעל 350 פרקים במדינות שונות. תודה לאבי בלקין, רן דברת והצוות של אולפני הרצליה על שיתוף הפעולה הזה, שמוכיח שהיכולת של הכותבים הישראלים לייצר תוכן שהוא בו זמנית ייחודי ובינלאומי, ומציב אותנו בשורה הראשונה של יצרני בתוכן בעולם”.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות