פרסום ושיווק

מיכל ינאי תוביל קמפיין למניעת הטרדות מיניות של לוריאל פריז

מיכל ינאי לקמפיין Stund Up! לוריאל פריז מיכל ינאי לקמפיין Stund Up! לוריאל פריז

מיכל ינאי תוביל בישראל את קמפיין STAND UP! – שהוא חלק מהאג'נדה החברתית של המותג לוריאל פריז. מטרת הקמפיין להגביר את החשיפה למאבק בהטרדות מיניות במרחב הציבורי ולהעלות מודעות לתופעה. הקמפיין יעלה השבוע בדיגיטל.

בחברה אומרים כי הקמפיין נולד מתוך האג'נדה החברתית של המותג הדוגלת ב"העצמה נשית" לאור מחקרים בעולם ובישראל, שהוכיחו כי התופעה רווחת ביותר וכי נשים שמוטרדות מינית חוות פגיעה חמורה בביטחון העצמי שלהן ובתחושת הערך העצמי. בישראל נבנתה שותפות עם איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית במסגרת זו הושק אתר standup-israel.com הכולל לומדה עם חמישה כלים פשוטים בעזרתם אפשר ללמוד איך להגיב בביטחה בפעם הבאה שניתקל בהטרדה מינית/נחווה הטרדה בעצמנו. בנוסף, ילווה את הקמפיין האשטאג מקומי #דילעמודמהצד ויתקיימו סדנאות ייעודיות של הפרויקט בקרב עשרות אלפי איש בשנה.

לדברי אילן נקש, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל, "הקמפיין נועד במטרה לייצר שינוי חברתי וללמד את הציבור, כיצד ניתן להגיב בפעם הבאה שנהיה עדים להטרדה מינית. הזווית המעניינת היא עוברי האורח שהם, פעמים רבות, עדים לתופעת ההטרדות המיניות מהצד, ובעזרת כלים פשוטים לומדים להגיב נכון. הבחירה במיכל ינאי כפרסונה שתלווה את הקמפיין מקורה בחיבורה הטבעי לערכי המותג, המתבטאים בביטחון עצמי ועוצמה נשית".

מיכל ינאי אמרה כי "אני גאה להיות חלק מהקמפיין החשוב והבינלאומי הזה, מאחר והנושא קרוב מאוד ללבי. דווקא בהיותנו ישראלים שגאים בערבות הדדית, יהיה לנו אפילו קל יותר להתחבר לנושא של 'לא לעמוד מהצד' ולהושיט יד כשאנחנו רואים מישהי/ו מוטרד/ת במרחב הציבורי. מיד כשקבלתי את ההצעה מלוריאל פריז, ראיתי בזה שליחות ומחויבות אישית".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות