זזים

צחי דבוש מסיים את תפקידו בגלי צה"ל

בניין גלי צה"ל - צילום: נתי שוחט, פלאש 90 גלי צה"ל

הכתב הצבאי של גלי צה"ל צחי דבוש מסיים את תפקידו. את מקומו בתפקיד ימלא דורון קדוש, כתב החינוך והחברה הערבית של גלי צה"ל, ואילו אמיר בר שלום ישמש כפרשן לענייני צבא וביטחון.

דבוש (27) עוזב את התחנה בתום ארבע שנים בתפקיד ועל רקע ביקורת קשה על תפקודו. בגלי צה"ל לא מרוצים כבר זמן רב מתפקודו של דבוש, שנוהג לאחר לתדרוכים ולהכנס למחלוקות מיותרות עם דובר צה"ל על התנהלותו. דבוש, מצדו, הרשה לעצמו לתקוף את חטיבת דובר צה"ל בחשבון הטוויטר שלו לעתים קרובות. הוא מונה לראש מערך התקשורת והאסטרטגיה של חבר הכנסת ניר ברקת.

היום כתב דבוש בטוויטר: "מעדכן שהחלטתי לסיים את תפקידי ככתב הצבאי של גלי צה"ל. אני מודה לאנשי התחנה ולכל האנשים שעבדו איתי בארבע השנים האחרונות, אבל בעיקר מודה לכם שהאזנתם לי וקראתם אותי".

דבוש, בנו של יואב דבוש, חבר מרכז הליכוד ומקורבה של השרה גילה גמליאל, הובא לתחנה על ידי המפקד הקודם ירון דקל במקומו של הכתב הקודם והמוערך טל לב-רם. דקל ערך שינויים רבים בתחנה שזכו לביקורת נוקבת מצד גורמים בתחנה ומחוצה לה. גורמים שעבדו עם דבוש סיפרו כי לאחרונה ארעה תקרית בינו ובין אנשי ביטחון בקריה בתום תדריך אצל קצין בכיר במהלך הלחימה בדרום שנתפסה כחמורה בעיני אנשי דובר צה"ל. מקורבים לדבוש, מנגד, טוענים ששורש המחלוקת בויכוח שהיה לו עם קצין משטרה צבאית על רקע פרסומיו.

מגלי צה"ל נמסר: "צחי דבוש סיים לבקשתו את התפקיד. כל טענה אחרת שקרית".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות