מדיה

על רקע ההסלמה הביטחונית: HOT ו-yes פותחות ערוצים

זירת פגיעת רקטה באשדוד - צילום: פלאש 90 זירת פגיעת רקטה באשדוד – צילום: פלאש 90

בצל ההסלמה הביטחונית והנחיות פיקוד העורף לשהייה במקלטים ובמרחבים המוגנים, הודיעו היום החברות HOT ו-yes כי תפתחנה את הערוצים שבתשלום לצפייה גם למנויים שאינם משלמים עבורם בשגרה. הערוצים ייפתחו באופן אוטומטי ולא נדרשת פנייה למוקדי שירות הלקוחות.

yes הודיעה כי ערוצי הפרימיום שייפתחו הם ערוץ האופנה הישראלי, ערוצי ויוה, ערוץ הריאליטי, ערוץ השעשועונים, קומדי בר וכל ערוצי הילדים והנוער, כמו גם ערוצי הלייפסטייל – אוכל, בריאות, טיולים ובית+. למנויי StingTV מבית החברה ייפתחו ערוצי הריאליטי, השעשועונים וקומדי בר וכל ערוצי "החבילה המושלמת" שכוללים גם את ערוצי הטבע השונים וערוצי הסדרות של החברה. הערוצים ייפתחו למנויי החברה בכל הארץ בשעות הקרובות.

HOT תפתח לצפייה ללא תשלום נוסף את ערוצי הפרימיום שברשותה רק למנוייה בדרום ובדרום השפלה. בין הערוצים שייפתחו ישנם ערוץ השעשועונים, ערוץ הריאליטי, ערוץ האופנה, ערוץ טדי, ערוץ ים תיכוני+, ערוץ Foody, ערוץ הסרטים הטורקיים, ומגוון ערוצי ילדים ביניהם ערוץ הופ! ילדות ישראלית, ערוץ הכוכבים. כמו כן תפתח החברה לשידור את ערוצי Dom Kino , POBEDA, BOBER וערוצים נוספים בשפה הרוסית.

בפרטנר TV וסלקום TV אין ערוצי פרימיום בתשלום ולכן אצלן לא יחולו שינויים.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות