מדיה

ביקורת טלוויזיה | בורחים מהמלחמה וחוזרים לסגר ב' ב'מחוברים'

דורין אטיאס, מחוברים - צילום מסך: HOT3 דורין אטיאס, מחוברים – צילום מסך: HOT3

כמה זה קשה לגדל ילדים? אתמול זכינו לראות פרק שלם ב'מחוברים' (HOT3) על דורין אטיאס שהדגימה לנו איך מישהי שמגדירה את עצמה כ"אמא בטעות" מתמודדת עם שני הילדים שלה. והפעם: סגר ב' – הבריחה ליוון. דורין תכננה לעוף על החיים ולברוח מהמצב המדכא שפושט על מדינת ישראל.

בהתחלה הרעיון לחופשה נראה כמו הצלחה מסחררת. בני המשפחה יצאו שליליים בבדיקת הקורונה וזימרו בקולי קולות בבית "אין לנו קורונה". זה נמשך כל הדרך עד לפזמוני "נוסעים לחו"ל". ככל הנראה לא רבים מאיתנו הגיעו לנתב"ג גרסת 2020, אבל כבר שם כל הוודג' נפל.

אנשי הצוות שלבשו את חליפות החלל המוכרות לנו ממתחם בדיקות הקורונה, אזהרה מקנסות על הורדת מסכות, ומסערה רגשית לסערה אמיתית – מזג האוויר ביוון גם הוא היה סוער. אפשר כמעט היה לחטוף בחילת ים מלצפות בשייט המטלטל במעבורת לעבר האי היווני אגיסטרי.

מה היה לנו בחופשה הזאת? דורין והילדים פוגשים את הג'מעה מהבית שכבר חיכתה להם על החוף, סצנת "החתונה היוונית" גרסת הסערה, שנתנה לנו הזדמנות לשמוע על החתונה של דורין עצמה בשיא הסערה של סוף ינואר, כשהבייביליס שלה נהרס מהגשם, דורין מרימה לעצמה שהיא נראית כמו ברוק שילדס, מה שכנראה מה שנתן לה את ה"אומץ" להתחיל עם כל היוונים שנקלעו בדרכה, בהם מדריך הצלילה ומדריך הספורט הימי, בעוד הילדים מקטרים מאחורה "אבל אני לא רוצה אבא אחר!!".

מתי זה התחיל להיות ממש מבאס, גם לנו וגם לדורין? כשהיא שאלה את רנן, הקטן שלה, כמה הוא נהנה מ-1 עד 10 בחופשה, בעודם יושבים מול הים, והוא עונה בלי היסוס "5" – כי קליטת האינטרנט בסמארטפון לא מהירה כמו בארץ. טוב, אנחנו כבר רגילים לתלונות ממנו בנושאים אלקטורניים ודיגיטליים.

הפרק נגמר באווירת "איזה באסה, (שוב, גם לנו וגם לדורין) חוזרים הביתה, לסגר". הילדים קופצים על אבא אליהו באושר כשהוא בא לאסוף אותם מנתב"ג כאילו מינימום חזרו מסגירה של 21 יום בבסיס בדרום. ואילו דורין חוזרת לבד לבית ריק, ובוכה. טעם של עוד? יותר בכיוון של בריחה וירטואלית קטנה לחו"ל, ויגון על הפרק.

'מחוברים', ימים שני עד רביעי, שעה 20:30, HOT3 ו-HOT VOD

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות