פרסום ושיווק

קמפיין בצרות: עשרות שלטי חוצות של טיב טעם הושחתו בירושלים

השחתת שלט פרסום של טיב טעם בירושלים השחתת שלט פרסום של טיב טעם בירושלים

בזמן המהומות בירושלים, ההסלמה וההתפרעויות על רקע לאומני, הושחתו אמש (יום ב') עשרות שלטי חוצות שהעלתה טיב טעם במסגרת הקמפיין "ימות השליח" המבשר על עלייתה לירושלים עם משלוחים עד הבית בכל ימות השבוע באמצעות אתר האון ליין "טיב טעם בקליק" והמיועד לתושבי העיר והסביבה.

לכבוד ההשקה והרחבת השירות לירושלים יצאו בחברה בקמפיין רחב באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, תחת הסיסמא: “ימות השליח!”, בתקציב הנאמד בחצי מיליון שקלים. במסגרת הקמפיין הפרסומי שולבו טייק-אופים על ביטויים מוכרים ביהדות בנושא ירושלים, כגון: ‘אם אשכחך ירושלים … ירושלים לא שכחנו אותך’, ‘למשלוח הבאה בירושלים הבנויה’ ועוד.

השחתת שלט פרסום של טיב טעם בירושלים | יח"צ
השחתת שלט פרסום של טיב טעם בירושלים | יח"צ

מספר שלטי חוצות של הקמפיין "ימות השליח" הושחתו והמסר "משלוח וגם בשבת וחג" וכן לוגו טיב טעם נמחקו או רוססו בצבע שחור. בין היתר נקרעו שלטי פרסום של רשת המרכולים על גבי גשרים מרכזיים בבירה.

חגי שלום מנכ"ל קבוצת טיב טעם, מסר כי "אנו מגנים כל ונדליזם באשר הוא ובפרט השחתה זו של קמפיין מסחרי שהשקנו לאחרונה לטובת ורווחת תושבי ירושלים". לדבריו, "ההשחתות נבעו מרצון להדיר את חשיפת הקהל הירושלמי הרחב, לו זכות הבחירה מה לקנות, מה לאכול ומתי לקנות".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות