מדיה

סמנכ"לית משאבי אנוש חדשה בחדשות 13 – ולמה רשת מתקשרת את זה?

רשת 13 רשת 13

מירב שקד-קאשי תהיה סמנכ"לית משאבי האנוש של חדשות 13. שקד-קאשי מחליפה בתפקיד את עידו איינבינדר, שהתפטר לאחרונה מתפקידו.

בתשע השנים האחרונות הייתה שקד-קאשי מנהלת תחום משאבי האנוש בקופת חולים מאוחדת, ובין הייתר הייתה אחראית לקביעת מדיניות, בניית תהליכים וניהול תחומי הגיוס, קליטת עובדים, סיומי העסקה, קשרי קהילה ותהליכי פרט בארגון.

מעניין ואף לא שגרתי שהמכתב על גיוסה של מירב שקד-קאשי ושהגיע לידי אתר "כסית", הועבר על ידי סמנכ"לית משאבי אנוש ברשת 13, שולי וונדם, ולא על ידי מנכ"ל חדשות 13 ישראל טוויטו. גורמים מצביעים על מאבקי שליטה אפשריים בין שני הגופים – בעלת הבית רשת 13 וחברת החדשות שבבעלותה, שאמורה להיות עצמאית.

במכתב שהעביר איינבינדר לעובדי החברה לפני כשבועיים, הוא כתב כי "לפני מספר דקות הודעתי למנכ"ל חדשות 13 ולאחר מכן לחברי להנהלת החברה על סיום תפקידי כסמנכ"ל משאבי אנוש ומטה בחברת החדשות. הודעתי זו הגיעה לאחר לבטים רבים אך אני בוחר לסיים את תפקידי בלב שלם ובחינת המשך דרכי ודברים העומדים על שולחני מבחוץ. אין זו החלטה קלה עבורי".

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות