על סדר היום

אלימות נגד עיתונאים פלסטינים המסקרים את האירועים בהר הבית

צילום מסך צילום מסך

העיתונאי הפלסטיני פאיז אבו רמילה, המחזיק בתעודת לע"מ ישראלית, הוכה הבוקר במהלך סיקור המהומות בהר הבית. אבו רמילה מסקר את האירועים עבור סוכנות הידיעות הטורקית אנדולו. עמו במקום היה הצלם ראמי אלחטיב, שמצלם עבור הוואקף המוסלמי, והוכה אף הוא על ידי שוטרים.

בסרטון שהועלה לטוויטר על ידי כתב הארץ, ניר חסון, ניתן לראות כי שוטרי מג"ב מכים את אלחטיב ומוליכים אותו מהמקום. גורמים שונים מדווחים ל"כסית" כי השניים לא נעצרו בסופו של דבר.

זווית נוספת לאירוע עם פאיז אבו רמילה

האלימות כנגד עיתונאים אינו דבר חדש בסבב האירועים הנוכחי. אתמול פורסם ב"כסית" על פנית ארגון העיתונאים למשטרה בבקשה לאפשר לעיתונאים לעשות את עבודתם בבטחה. בשיחה שהתקיימה אתמול הארגון לדוברות המשטרה הובטח כי יחודדו הנהלים אל מול הכוחות בשטח. כבר אתמול בלילה המשיכו להגיע ל"כסית" תמונות של עיתונאים פלסטינים שאינם אזרחי ישראל, שסופגים אלימות. הבוקר, עם ההתחממות בגזרה, נראה כי התופעה הסלימה.

את תגובת המשטרה לא ניתן היה להשיג עד למועד פרסום הכתבה.

לקראת יום ירושלים: המשטרה חידדה נהלים לעבודה מול עיתונאים שיסקרו את האירועים

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות