רכילות

מישהו צריך לעשות את העבודה השחורה: שלחנו את ג'וס למסיבת דוגמניות

רוברטו בן שושן ורותם גור חגגו יום הולדת 5 לסוכנות הדוגמנות שלהם R&R באירוע נוצץ עם שלל המיוצגות. כתבנו החוקר נשלח להביא משם את הסיפור האמיתי

שליח "כסית" למשימות מיוחדות, ג'וס ריבה הגיע למלון לייטהאוס בתל אביב כדי לחגוג ביחד עם הדוגמניות של סוכנות R&R של רוברטו בן שושן ורותם גור יום הולדת 5.

הסוכנות של בן שושן וגור הפכה לאחת מסוכנויות הדוגמנות המובילות בארץ, כשהמיוצגות שלהם קוטפות קמפיינים חובקי עולם. אחת מהן היא סופיה מצ'טר שכבר בגיל 14 הפכה לפרזנטורית של בית האופנה הצרפתי דיור. מיוצגת אחרת היא דורית רבליס שהשתתפה בקמפיינים נחשבים של זארה, אורבן אאוטפיטרס, טופ-שופ, טומי הילפיגר ועוד.

מי עוד היה שם? דוגמניות צעירות וגם וותיקות, הרבה מוזיקה, אלכוהול וגם מתולתלת מפורסמת אחת שענה לשם יוליה פלוטקין.

אז עד שמישהו יסכים להחתים את ג'וס ולהטיס אותו לקמפיין בחו"ל, אנחנו נמשיך לשלוח אותו להשקות ואירועים נוצצים בביצה. רוצים להזמין אותו גם? מוזמנים לפנות אלינו lihi.g@kassit.co.il.

– – – – – – – –

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות