פרסום ושיווק

משנים את חוקי הגלישה: גל גדות ורונאלדו בפרסומת ל-HOT

גל גדות מתוך קמפיין HOT גל גדות מתוך קמפיין HOT

הפרסומת החדשה של HOT היא הכי בינלאומית שתוכלו לראות כרגע על המסך. היא משלבת בין דמותה ההוליוודית של גל גדות, וונדר וומן, מלאה באפקטים וגם מביאה כח עזר חיצוני בדמותו של כריסטיאנו רונאלדו. גיבורת על וכוכב כדורגל הם כנראה כל מה שצריך בשביל להביא את האינטרנט של הוט לליגה של הגדולים.

אחרי בזק, פרטנר וגם סלקום, HOT מתחדשת בסיבי פייבר מהירות הורדה של עד 1000Mb ומבטיחה יציבות שטרם חווינו. "HOT מעיפה את האינטרנט" וגם "מהפכה" הם הסלוגנים שמלווים את הקמפיין, כמו גם צמד הפרזנטורים שמציגים לקהל הצופים את המהפכה החדשה – פייבר בבית ו- 5G בסלולר. גדות ורונאלדו אמנם נפגשו פנים מול פנים בפרסומת, אך בשל מגבלות טכניות הם לא נפגשו במציאות, אלא הצטלמו בלוקיישנים שונים וחוברו בהמשך בחדר העריכה.

מדובר באחד הקמפיינים המורכבים שצולמו בתקופת הקורונה בארבע מדינות שונות, הקמפיין התחיל את הצילומים בישראל, המשיך בליסבון לטובת הצילומים של רונאלדו ולאחר מכן המשיך בסט צילומים מרשים בקייב המשתרע על פני 3,000 מ"ר, בו צולמו הפעלולנים השונים. בחודש שעבר, נסע צוות ההפקה לצלם את החלק האחרון בקמפיין עם גל גדות – בהפקה חגיגית בלוס אנג'לס.

על הקמפיין ראובני פרידן IPG שמלווים את החברה כבר מספר שנים. גדות מלווה את הוט מאז  2019 כשהחברה עשתה מיתוג מחודש ושינתה את הלוגו. זו גם אינה הפעם הראשונה בה רונאלדו מככב בקמפיין של HOT, קודם לכן השתתף בקמפיין עם אופירה וברקו בשנת 2019 וכן בקמפיין עם שלישיית מה קשור בשנת 2016.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות