פרסום ושיווק

אנה זק מחליפה את נטע אלחימיסטר: קבלו הצצה לקמפיין החדש שיעלה מחר

אנה זק לסקארה אנה זק לסקארה

הקמפיין הראשון של הפרזנטורית החדשה של רשת הקוסמטיקה סאקרה אנה זק יעלה מחר (10 במאי) לאוויר תחת הסיסמא "wake up! We're more than make up – SACARA – לא רק איפור אלא מגוון ומתן מענה איכותי בכל קטגוריות הביוטי לאישה ולבית". זק מחליפה זק כוכבת הרשת נטע אלחימיסטר שייצגה את סאקרה בארבע השנים האחרונות.

הקמפיין יכלול בין היתר: טלוויזיה, שילוט חוצות ברחבי הארץ – בצמתים אסטרטגיים, פרסום בדיגיטל וברשתות החברתיות. בנוסף תערוך זק מפגשי מעריצות במספר סניפי דגל של הרשת. התקציב עבור הקמפיין נאמד ב- 2.5 מיליון שקלים.

לדברי איתי זמיר מנכ"ל סאקרה: "מטרת הקמפיין לחשוף את סדרות הטיפוח החדשות ומגוון הקטגוריות בהן רשת סאקרה פועלת כמו כן לחזק את הקשר בין המותג לפרזנטורית החדשה". לדבריו: "הרשת יוצאת לראשונה עם הפנים החדשות אנה זק, המביאה איתה יכולות של star quality עם ערכים של עדכניות וטרנדיות, ביוטי אמיתי ודינמיות ערכים הזהים לערכי מותג סקארה".

SACARA נחשבת כיום לרשת הקוסמטיקה הגדולה בישראל עם 50 סניפים ברחבי הארץ. הרשת נמצאת בבעלות קבוצת גולברי. SACARA מציעה לצרכנית הישראלית מוצר איכותי במחיר נוח, בחוויית קנייה ייחודית ובינלאומית. החברה משקיעה בפיתוח מוצרים המשולבים בחידושים וחדשנות מעולם היופי ומתעשיית הקוסמטיקה כדי להעשיר את תמהיל המוצרים הרחב המכיל מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה, אקססוריז ומוצרי טיפוח לשיער ולציפורניים.

הזמרת אנה זק, זמרת המשרתת בימים אלו כחיילת, נחשבת לכוכבת המצליחה ביותר בארץ בכל הרשתות החברתיות, בעלת 4.8 מיליון עוקבים בטיק טוק, 1.3 מיליון עוקבים באינסטגרם.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות