פרסום ושיווק

ימות השליח: טיב טעם עולה לירושלים ויוצאת בקמפיין חדש

מתוך קמפיין טיב טעם בירושלים מתוך קמפיין טיב טעם בירושלים

החופש לבחור. זה המוטו שמלווה את רשת טיב טעם, שהתמודדה לא אחת מול זעם מהמגזר החרדי על פתיחת סניפיה בשבת. כעת, הרשת מרחיבה לראשונה את הפעילות שלה לירושלים, תוך פנייה לתושבים החילוניים של העיר – אפשר לעשות קניות בשבת ואפשר גם ליהנות ממשלוח. הרשת מרחיבה את אזורי המשלוחים עד הבית באמצעות אתר האון ליין "טיב טעם בקליק" ובהמשך ייתכן וישקלו לפתוח סניף ראשון בעיר.

לרגל ההשקה יוצאת טיב טעם בקמפיין רחב באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, תחת הסיסמא: "ימות השליח!", בתקציב הנאמד בחצי מיליון שקלים. הקמפיין כולל פעילות בדיגיטל, שלטי חוצות, פרסום בעיתונות מקומית, תשדירי רדיו ועוד. במסגרת הקמפיין הפרסומי ישולבו גם טייק-אופים על ביטויים מוכרים ביהדות בנושא ירושלים, כגון: 'אם אשכחך ירושלים … ירושלים לא שכחנו אותך', 'למשלוח הבאה בירושלים הבנויה' ועוד.

כמו כן, במסגרת קמפיין תיערך פעילות קד"מ רחבה בעיר, בין היתר: תינתן מתנה למשלוחי טיב טעם: פנקס עם פתקים אותם מתבקשים הירושלמים להניח בכותל. המשפטים בפתקים ייצגו רוח ליברלית עם קריצה תחת הקונספט: 'החופש לבחור', כדוגמת: 'אמן שתהיה תחבורה ציבורית בשבת,', 'אמן שיהיו נישואין אזרחיים', 'שהפסטה תמיד תצא אל-דנטה' ועוד.

חגי שלום מנכ"ל טיב טעם: "מדובר בבשורה משמעותית וחשובה לתושבי ירושלים החילוניים המחפשים אלטרנטיבות בתחום הקולינארי. טיב טעם תעניק להם משלוחים עד הבית 24/7 כולל שבתות וחגים ומגוון רחב של מותגים ומוצרים מרחבי העולם. לדבריו: "מהלך זה מתחבר למדיניות החברה שחרטה על דגלה את החופש לבחור וככזאת מאפשרת לכל אחד לבחור מתי להזמין אם ביום חול או שבת, ומה להזמין כשר או לא". עוד ציין חגי כי: "מדובר בשלב הראשון בהתרחבות דיגיטלית באמצעות אתר המשלוחים "טיב טעם בקליק" ובשלב השני תשקול החברה לפתוח סניף בעיר".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות