דיגיטל

מנטה גלובל: דורון דביר משיק סוכנות פרסום בדיגיטל

דורון דביר דורון דביר

מנטה גלובל היא סוכנות חדשה לפרסום בדיגיטל שהוקמה על ידי דורון דביר, מומחה לשיווק דיגיטלי בעל רזומה עם חברות כמו  למונייד, אלמנטור, לילי בנקינג ועוד.

growth from zero to one – זו הייחודיות שמציעה מנטה גלובל. בשונה מחברות שמתעסקות בניהול מדיה, כאן מדובר בלקיחת חברה מהשלב ההתחלתי שלה ולבנות עבורה את פעילות השיווק במטרה להצמיח אותה בצורה היעילה ביותר לשלב הבא מבחינת כמות לקוחות והכנסות עד שמקנים לה יציבות.

"זה לקחת חברה בשלב האפס שלה ולהוביל אותה קדימה", אומר דביר, "עשיתי את זה עם למונייד, עם אלמנטור ועם לילי בנקינג וגם עם סטרטאפים נוספים שעוד נשמע עליהם בעתיד הקרוב".

דביר הוביל בלמונייד את ה- user acquisition הוא גם חתום על השנה הטובה ביותר של אלמנטור בה הפעילות גדלה במכפלות שלא נראו לפני כן והפכו את אלמנטור להצלחה בקנה מידה בינלאומי. דורון הוביל את פעילות ה- GROWTH של לילי בנקינג מה שהוביל אותה תוך שנה לסבב גיוס A מרשים. שאר החברים בצוות מביאים איתם הצלחות מחברות מובילות כגון Khealth, 888, גסטי, זינגה ועוד.

הצוות של מנטה דיגיטל מורכב מאנשי מקצוע בשיא הקרירה שלהם, חלקכם כבר עבדנו את דביר בחברות אחרות. "יש לנו כימיה כצוות אורגני", מסביר דביר, "אנחנו מקצוענים בדיגיטל ולא רק מנהלי קמפיינים".

מודל ההעסקה הוא של שותפות כך שכל אחד מאנשי הצוות מקבל את חלקו בהכנסות בהתאם לתרומתו. כך מסירים מהשולחן כל תקרת שכר אפשרית, תיאורטית כל אחד מאנשי הצוות יכול להרוויח סכומים מאד גבוהים בהתאם להישגיו.

בין הלקוחות של מנטה גלובל ניתן למנות את Mango insurance (רוסיה), Getsafe (גרמניה), Goose insurance (קנדה), Seeking Alpha (סטארטאפ ישראלי), Spike (סטארטאפ ישראלי).

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות