פרסום ושיווק

אפשר להשתמש בלשון: קמפיין OkCupid רוצה להחזיר אתכם לדייטינג

אוקייקיופיד חוזרים לדייטינג אוקייקיופיד חוזרים לדייטינג

עולם הדייטינג ספג מכה קשה בשנה האחרונה, לא בגלל הברים שנסגרו והעבירו את הזוגות האלמוניים להיפגש על הספסל השכונתי, אלא עם החשש הגבוה להידבק (תשכחו רגע ממחלות מין למיניהן שהן מסוכות לא פחות) בקורונה.

והנה, החיסונים הגיעו לחיינו ושוק הדייטינג חוזר להרים את ראשו עם פגישות פנים מול פנים ואפילו בלי מסכה בחלל הפתוח. אפליקציית ההיכרויות OkCupid החליטה לנצל את ההזדמנות ויצאה בקמפיין, בהובלת חברת השיווק והמיתוג Sabio, המתמקד בשילוט חוצות ופנים שקורא לבודדים לחזור ולהשתמש בלשון.

כחלק מהקמפיין, שרץ על שלטי חוץ ותאי שירותים בברים, אפשר לחזות גם בשלט ענק שהשתלט על נתיבי איילון שמתזכר אותנו מה אפשר לעשות עם הסרת המגבלות: להשתמש בלשון כשמתנשקים, לחלוק צלחת צ'יפס בדייט הראשון, או לקחת שלוק מהמשקה של הדייט שלך.

אוקייקיופיד חוזרים לדייטינג | יח"צ
אוקייקיופיד חוזרים לדייטינג | יח"צ

“אנשים בכל רחבי העולם מצפים לצאת שוב עם אנשים פנים אל פנים, ואינטימיות פיזית עומדת בראש מעייניהם. הפתיחה המחודשת של ישראל מאד מרגשת עבורנו", מסבירה סוניה אובליטי, מנהלת השיווק העולמי ב- OkCupid. "יש כל כך הרבה דברים שאנשים יכולים לעשות שוב – ממשהו פשוט כמו לחלוק אוכל או שתייה ועד נשיקה ונגיעה. אנחנו שמחים למצות את הרגע ולחגוג אותו עם נכסים יצירתיים שמשדרים פאן והתרגשות".

OkCupid, היא לא רק אחת מאפליקציות ההיכרויות המובילות בעולם – אלא גם הפכה לאחת מאפליקציות ההיכרויות המובילות בישראל. האפליקציה המציאה את עצמה מחדש מאז הקמתה בשנת 2004, ונמצאת כיום בשימוש ביותר מ -110 מדינות.

"ישראל באמת חוזרת לחיים", אומר אלמוג דסה זיל, המנהל הקריאטיבי של Sabio. "אחרי חודשים שהסתפקנו בחוויות הכרויות פחות אידיאליות, רצינו לחגוג את האפשרויות החדשות שנפתחו לדייטים באופן שמתאים למותג של OkCupid".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות