רכילות

בן זיני חתם בסוכנות הבוקינג החדשה של LIVE ויקיר אשר

בן זיני חתם ב- Booking 360 בן זיני חתם ב- Booking 360

לפני כחודש הושקה חברת הבוקינג החדשה Booking 360 בבעלות סוכנות הטאלנטים LIVE  אשר חברו למפיק יקיר אשר (יוכלמן אשר הפקות בע"מ) וכבר הספיקה להחתים שורה של כוכבים, כמו: עדי ביטי, משפחת ספיר, אן B, עודד פז ונעמה סופר. אתמול בבוקר הצטרף הזמר בן זיני.

לסוכנות LIVE, היתה זו שנה של התפתחות וגדילה, כשאיתם צועדים שלל טאלנטים. בעלי הסוכנות החליטו ללכת צעד אחד קדימה ולהגדיל את היקף הפעילות ובחרו במפיק יקיר אשר להקמת חברת בוקינג שתציעה הפקות והופעות לטאלנטים של הסוכנות ועוד. מטרת שיתוף הפעולה היא הקמת חברת בוקינג לאמנים שתתמקד במופעים וסטנדאפ. יקיר אשר, אחד מהמפיקים המוערכים בישראל, שבין הפקותיו, הפקות ענק כמו "קטנטנות" , "מותק של פסיטגל", "פסטיגל על הזמן" ועוד רבים.

ענת בן טוב ומוטי לסר מסרו: "זאת התפתחות טבעית של סוכנות הטאלנטים שהקמנו לפני פחות משנה. למרות השנה הקשה שעברה על תעשיית הבידור השנה, יש למה לצפות, ואנו מאמינים שתעשיית הבידור תצא חזקה ממשבר הקורונה כלא היתה. החיבור שלנו ליקיר הינו המשך ישיר לסוכנות שפתחתנו עם מיטב אומני הילדים, כוכבי הרשת והטיקטוק, על מנת להעניק לקהל חוויה שלמה של אותם כוכבים גם בהופעות מקוריות אותם נבנה יחד".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות