פרסום ושיווק

חוזרים לתודעה? צילומי קמפיין גוטקס התקיימו אתמול – היינו שם

חברת בגדי הים צילמה אתמול (יום ג') את קמפיין הדיגיטל שלה בהובלתה של דנה גרוצקי. ביחס לקמפיינים בעבר, ניתן להבחין כי מדובר בקמפיין צנוע יחסית ביחס למותג שנחשב בעבר למוביל, למשל בתקופתה של תמי בן עמי ז"ל. ואולם הקמפיין עדיין משאיר את המותג בתודעה, ובין היתר הוא גם שכר את שירותי משרד יחסי הציבור של גולן נהרדעא, לאחר שנה וחצי ללא שירותי יחסי ציבור.

כפי שכבר פורסם השבוע ב"כסית", המהלך הראשון של גוטקס מביא לקדמת הבמה את הליין הצעיר של המותג ‘פלפל’, שגם עבר מתיחת פנים, אליו נבחרו להצטלם שלל דוגמניות המציגות את הדגמים, הגזרות, ההדפסים והבדים שעוצבו לקולקציה החדשה. במקביל יוצאת גוטקס לראשונה עם ליין של בגדי פנאי וספורט, אותם תוביל גרודצקי לצד בתה.

בשיחה עם "כסית", סיפרה גרוצקי על המותג והנשים שהוא הלביש לאורך השנים, ומדוע היא מעדיפה להיות בצד המראיין של המיקרופון – ולא המרואיין.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות