פרסום ושיווק

אחרי שנת הפסקה בגלל הקורונה: תחרות האפי חוזרת עם כמה שינויים

פרסי האפי - צילום: באדיבות תחרות האפי פרסי האפי – צילום: באדיבות תחרות האפי

שוק הפרסום והשיווק הישראלי מגלה סימני התאוששות לאחר שנת קורונה לא קלה בכלל. כפועל יוצא גם אחת התחרויות של הענץ, תחרות האפי הבוחנת מהלכי שיווק אפקטיביים, חוזרת לאחר שנת הפסקה.

היום (יום ד') הודיעו איגוד השיווק הישראלי, איגוד חברות הפרסום והמרכז הישראלי לניהול (המי"ל) על תחילת הגשת העבודות לאפי לשנת 2021. השנה הכריזה הנהלת התחרות על מספר עדכונים, כולל קטגוריות חדשות, הנחה של 5% ברישום לתחרות בשל משבר הקורונה, ואפשרות להגיש מהלכים שהתקיימו גם ב-2019, כלומר מהלכים שהתקיימו לאורך שנתיים (2019 ו-2020).

תחרות האפי היא תחרות בינלאומית הנערכת בכ-40 מדינות ברחבי העולם שעיקרה הוא זיהוי, בחינה ודירוג של המותגים שהובילו את המהלכים השיווקיים והפרסומיים האפקטיביים ביותר. כבכל שנה, יוכלו החברות המשתתפות להגיש את מהלכי השיווק והפרסום שלהם ואת תוצאותיהם במסגרת הכוללת 21 קטגוריות שונות, בהן מוצרי מזון, משקאות, תקשורת ומדיה, פיננסים, קמעונאות, רכב ותחבורה, Media Innovation, חברות ומוצרים דיגיטליים ועוד, לצד קטגוריית הפלטינום – שבוחנת הישגים שיווקיים ארוכי טווח שנמדדים לאורך זמן (מהלכים מתמשכים בין שלוש לחמש שנים).

השנה יהיו שתי קטגוריות חדשות. הראשונה היא מהלכי שיווק B2B אליה יכולים לגשת ארגונים המשווקים ללקוחות עסקיים, עם כל מוצר או שירות. והשנייה – שיווק בעידן משבר המתייחסת למהלכי שיווק אפקטיביים שנוצרו בשל משבר או שינוי משמעותי במשק ושיפרו את הקשר של הלקוח עם המותג.

תהליך הגשת המועמדויות יסתיים ב-1 באוגוסט, כאשר מיד לאחריו יחל תהליך שיפוט בשני סבבים, במסגרתם יבחנו העבודות על ידי 60 שופטים מתעשיית השיווק והפרסום. צוות שיפוט מיוחד ישפטו את המהלכים שעלו לגמר בקטגוריית הפלטינום Effie Platinum – Sustained Success. טקס הכרזת הזוכים עתיד להתקיים בנובמבר.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות