מדיה

זה לא זה בלי הנסיך פיליפ: כתב ידיעות בלונדון יניב חלילי פורש

יניב חלילי - צילום: יואב פיצ׳רסקי יניב חלילי (צילום: יואב פיצ׳רסקי)

שליח ידיעות אחרונות ללונדון יניב חלילי פורש מהעיתון אחרי כמעט 20 שנה, מתוכן כעשור בעיר הנוצצת. חלילי הודיע בימים האחרונים לעורך העיתון נטע ליבנה כי הוא מבקש לסיים את תפקידו על רקע תחושת מיצוי. לחלילי טרם מונה מחליף במשרה מלאה, אף שעובד העיתון עינב שיף מתגורר בעיר.

חלילי מילא מספר תפקידים נחשקים בידיעות, בהם שליח העיתון בניו יורק ומזה כ-10 שנים כאמור שליח העיתון בלונדון. במסגרת תפקידו גם נסע למדינות שונות שלא מקיימות יחסים דיפלומטיים עם ישראל ודיווח בין היתר מכמה מדינות ערב. במהלך שנותיו בלונדון סיקר מקרוב את משפחת המלוכה שזוכה בשנים אלה לעדנה תקשורתית מחודשת, וראיין כוכבים לעיתון.

חלילי מסר בתגובה: "ידיעות אחרונות היה עבורי בית, שסייע בהגשמת חלומות מקצועיים רבים. לאורך השנים הייתי גאה להימנות עם הנבחרת המצוינת של עיתונאי ועורכי ידיעות ואני מודה לקולגות שלי על תקופה נפלאה ומלאה בהישגים. זכיתי לראיין מנהיגי עולם, כוכבים הוליוודיים ואנשים מעניינים מכל הסקטורים ומילאתי תפקידים מרתקים וחלומיים. עתה הגיעה שעתי לפרק מקצועי חדש ואני צועד לקראתו גאה, מסופק ונרגש".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות