על סדר היום

הפרס ע"ש אורי אבנרי ניתן לאור-לי ברלב וגור מגידו

אור-לי בר לב בקבלת הפרס ע"ש אורי אבנרי אור-לי בר ב בקבלת הפרס ע"ש אורי אבנרי

למעלה מ-40 עיתונאים וכלי תקשורת-ממוסדים, עצמאיים ובלוגרים הגישו מועמדות לפרס על שם אורי אבנרי לעיתונות אמיצה, שניתן זו הפעם הראשונה, על סך 10,000 שקלים. בצוואתו הוריש אבנרי את רכושו להקמת קרן על שם רחל ואורי אבנרי. עו״ד גבי לסקי אחראית על ביצוע הצוואה, וביחד עם ארגון העיתונאים החליטו להקים פרס על שמו, שיינתן לפרויקט, כתבה, סידרה עיתונאית אמיצה ברוח האתוס העיתונאי של אורי אבנרי ו’העולם הזה’.

הפרס לעיתונות אמיצה ניתן הערב לגור מגידו ואור-לי ברלב במסגרת הכנס הבינלאומי לחופש העיתונות שנפתח בסינמטק ירושלים במעמד נשיא המדינה, מר ראובן ריבלין.

גור מגידו בקבלת הפרס ע"ש אורי אבנרי
גור מגידו בקבלת הפרס ע"ש אורי אבנרי

נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין פתח את הכנס ואמר: ״אין בעולם מלאכה נשגבה ממלאכתו של העיתונאי, כפי שאמר מורי ורבי ז'בוטינסקי. אני רואה כאן נציגי עיתונאים מכל המגזרים, וכך צריך. אנו חיים בתקופה של קיטוב וחוסר אמון בין השבטים שמרכיבים את החברה", אמר הנשיא ריבלין שפתח את הכנס. "תעמולת פוליטית, תוכן שיווקי, מתערבבים לעיתים עם עבודה עיתונאית רצינית. עקרון הפרדת הרשויות חייב לחול גם על התקשורת. עבודה הנאמנה בראש ובראשונה לאתיקה העיתונאית, לצערי הולכת ומיטשטשת. רק כך אפשר יהיה לשקם את אמון הציבור בתקשורת".

…. נבחרה מבין חמישה עיתונאים שעלו לשלב הגמר, ביניהם: אור לי ברלב, גור מגידו, סוהא עראף, ישראל פריי ושרון שפורר.

– – – – – – – –

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות