פרסום ושיווק

קמפיין ראשון לשחקן הישאם סאלימן – עבור אתר JobMaster

הישאם סאלימן - צלם: אלכס ליפקין הישאם סאלימן – צלם: אלכס ליפקין

השחקן הישאם סאלימן, שכיכב בסדרה פאודה, קיבל קמפיין פרסומי ראשון. הקמפיין עבור אתר JobMaster שהופק באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, יעלה הערב לאוויר. הקמפיין יימשך כשבועיים ויכלול טלוויזיה, רדיו ודיגיטל, כשהיקף ההשקעה בו עומד על כ-2.5 מיליון שקל.

בקמפיין מודגש המסר בניהול קריירה, בשונה מחיפוש עבודה, הכולל שדרוג של מיומנויות תעסוקתיות, פיתוח של רשת נטוורקינג ופיתוח של כישורים בינאישיים. כך למשל בקמפיין פונה הישאם למצלמה ואומר "אני במשך שנים לא הצלחתי להתקדם בקריירה. למה? לא צריך להגיד… גם פאדיחה להגיד. זה נורא פשוט… כי לא נכנסתי ל-JobMaster. פתאום הקריירה רצה".

כאמור, סאלימן פרץ לתודעה כשגילם את אבו אחמד בעונה הראשונה של פאודה. היום הוא משחק בסדרה 'אזהרת מסע' של HOT וב'מלכת ירושלים' שתעלה בקרוב ב-yes. ב-JobMaster אומרים כי הבחירה בסאלימן איהנ מקרית, והיא באה גם להעביר מסר חברתי בעולם שוק העבודה שעדיין מושפע מהטיות חברתיות ומחשיבה סטריאוטיפית ביחס למגזרים שונים בחברה הישראלית.

עם ההקלה בהגבלות ולקראת סיום תקופת החל"ת, נתן לוי, מנכ"ל JobMaster, רואה את שוק העבודה חוזר להיקפי פעילות גבוהים: "בכל ההיבטים אנחנו רואים התאוששות מאוד מרשימה של שוק העבודה. למשל ישנה עליה בהיקף המשרות החדשות. רק בחודש אפריל 2021 נרשמה עליה של 22% אחוזים בהיקף המשרות החדשות בהשוואה לדצמבר 2020, עוד לפני פרויקט החיסונים. ההתאוששות מורגשת במיוחד בענפי התעשיה, המחשבים, המכירות, שירות הלקוחות והמזכירות."

באתר JobMaster, החברה המובילה בקרב מועמדים ומעסיקים, מתפרסמות בכל רגע נתון עשרות אלפי משרות, זוטרות ובכירות, במגוון ענפים לצד מאות אלפי קורות חיים הנשלחים דרך האתר בכל יום. לצד פרסום משרות ושליחת קורות חיים, האתר מציע שורה של שירותים חדשניים ביניהם שירותי צ'ט המאפשרים תקשורת ישירה בין המועמד למפרסם המשרה. כמו כן, למעסיקים מוצעת פלטפורמה לניהול כל תהליך המיון.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות