פרסום ושיווק

מגדל פיקס: גורי אלפי בקמפיין הראשון כפרזנטור מגדל

גורי אלפי בקמפיין מגדל חברה לביטוח גורי אלפי בקמפיין מגדל חברה לביטוח

מגדל חברה לביטוח משיקה בימים אלה מוצר חדש וראשון מסוגו בישראל בביטוחי רכב, "מגדל פיקס", המאפשר למבוטחים שעברו תאונה לתקן את רכבם בעלות של עד 30,000 שקלים ללא השתתפות עצמית. במסגרת השקת המוצר, עולה החברה בקמפיין חוצה פלטפורמות הכולל פרסום בטלוויזיה, רדיו ובדיגיטל בהשקעה כוללת מוערכת של למעלה מ-3.5 מיליון שקלים.

מדובר בסנונית הראשונה של מהלך פרסומי רחב היקף אותו מתעתדת החברה לקדם בחודשים הקרובים, במסגרתו נבחר בחודש שעבר השחקן, הקומיקאי, הבמאי, והמנחה גורי אלפי לשמש כפרזנטור הקבוע של החברה. אלפי חתם בשלב הראשון עם החברה על הסכם לשנתיים, עם אופציה להארכה נוספת. בהמשך, צפויה החברה לעלות עם קמפיינים לקידום מוצריה בתחומי הבריאות, משכנתא וקידום אפליקציית החברה.

בקמפיין, משחק גורי (שגם היה שותף לכתיבה) בתפקיד עצמו, כלקוח נלהב ומלא הערכה לשירות, היחס והמוצרים שהוא מקבל מהחברה ואף מזמר את ג'ינגל החברה ("טוב שיש מגדל מאחוריך") בסיומו.

לדברי תומר רובינשטיין, מנהל תחום שיווק, דיגיטל וחדשנות במגדל ביטוח: "אנו נרגשים לעלות בקמפיין ראשון וחוצה פלטפורמות בכיכובו של גורי אלפי, שנבחר לאחרונה לשמש כפרזנטור הקבוע של החברה ויוביל שפה פרסומית חדשה המדברת ללקוח בגובה העיניים ובהומור. הקמפיין שם דגש על הבידול והייחוד של המוצר החדש אותו אנו משיקים המאפשר, לראשונה בענף, תיקון רכב לאחר תאונה ללא השתתפות עצמית וללא תוספת בפרמיה החודשית בעת חידוש – בשורה צרכנית חשובה שמחזקת את הערך שלנו עבור הלקוח, אשר תנתן ללא עלות כספית בתקופת ההשקה של המוצר".

קרדיטים: כתיבת קריאייטיב: יורם לוי (ברוקנר יער לוי) וגורי אלפי. במאי: ירון שילון. חברת הפקה: ג'ימיני. 

גורי אלפי נבחר לפרזנטור החדש של מגדל ביטוח

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות