פרסום ושיווק

זה לא עסק: דביר בנדק בקמפיין העסקים החדש לבנק מזרחי טפחות

מתוך קמפיין העסקים של בנק מזרחי טפחות מתוך קמפיין העסקים של בנק מזרחי טפחות

שיר קליט, פרזנטור מוכר ותסריט שמשקף את המציאות – מה עוד צריך בשביל לייצר פרסומת טובה? בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין למגזר העסקי בהובלת דביר בנדק תחת המסר: "בנקאות עסקית שעובדת למען העסקים". ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ- 6.5 מיליון שקלים והיא תעלה בכל ערוצי המדיה.

בקמפיין החדש, אותו ממשיך להוביל הפרזנטור הוותיק של הבנק, דביר בנדק, מציג בנק מזרחי טפחות את הכאב שחווים העסקים בניסיונם להתמודד עם החזרה לשגרה לאחר משבר הקורונה. בנדק יושב במסעדה, הוא בא לאכול וליהנות אבל הבעלים פחות נהנית, היא עסוקה בלשרוד את המשבר של השנה האחרונה שפגע קשות בכל בעלי העסקים. על רקע "שיר המכולת" של להקת כוורת והשורה החוזרת "זה לא עסק" מצטרפים עוד ועוד בעלי עסקים שמזדהים עם הקשיים. בסוף הסרטון אנחנו מקבלים את המסר: לקוחות כל הבנקים, בואו להצטרף לבנק מזרחי טחות וליהנות מבנקאות עסקית שעובדת למען העסקים. את הקמפיין מוביל משרד הפרסום ראובני פרידן IPG.

דינה נבות, סמנכ"ל שיווק בנק מזרחי טפחות מסרה: " עם החזרה לשגרה, המגזר העסקי מתקשה לחזור למסלול. עסקים רבים נאלצים להתמודד עם מחסור בעובדים, קשיי נזילות, תשלומי חובות שנוצרו עקב המצב ועוד. אנחנו במזרחי טפחות ממוקדים בלקוח ובצרכיו. בדומה לפעילות במגזר הפרטי, גם במגזר העסקי מציע מזרחי טפחות ללקוחות בנקאי אנושי ואישי שעובד עבור הלקוח, ובנקאות עסקית מקצועית ומתקדמת".

רשימת קרדיטים מלאה: משרד פרסום – ראובני פרידן IPG, מנכ"ל משותף – זיו קורן, משנה למנכ"ל – שירי הייסר, מנהל קריאייטיב ראשי – דני יעקובוביץ׳, סמנכ"לית קריאייטיב – מיטל שקדי, סמנכ"ל אסטרטגיה – טל חן, ארט דירקטור – איל לבנון, סופרוויזרית – מעין רום, תקציבאית – חן זקן, מנהלת הפקה – איבונה קרוגליאק, חברת הפקה – ראבל, במאי – שחר סגל, צלם – מנו קדוש, עורך – שי אפלברג, עיבוד מוזיקלי – KNOB.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות