זזים

כסית מתחזק: העיתונאית ענת קם מצטרפת לאתר הברנז'ה

ענת קם ענת קם

העיתונאית ענת קם מצטרפת לצוות התוכן של אתרי קבוצת אימפקט שירותי תוכן, ותכתוב בעיקר עבור 'כסית' ו'זצ', שניים מאתרי הקבוצה. קבוצת אימפקט שירותי תוכן הקימה לפני כחצי שנה את זֵצ, יחידת תקשורת אקטיביסטית שמטרתה לא רק לסקר את השיח החברתי, אלא גם לקחת בו חלק בהובלת קמפיינים חברתיים ומהלכים אקטיביסטיים. לפני כארבעה חודשים השיקה הקבוצה את אתר 'כסית', המכסה את תחומי התקשורת והברנז'ה השונים, העיתונות, הפרסום ויחסי הציבור.

הקבוצה מפעילה מספר אתרי אינטרנט בנושאים שונים פרט ל'כסית' ול'זֵצ', שחלקם יושקו בזמן הקרוב, העוסקים בנושאים מחדשות משפטיות, פלילים, רפואה משלימה ועד חיי לילה. אימפקט שירותי תוכן גם מספקת שירותי יחצנות, ניהול משברים ואולפן טלוויזיה המשמש להפקת תוכניות והפקות שיווקיות של לקוחות.

לקם תואר שני מבית הספר לעיתונות של אוניברסיטת קולומביה. היא התפרסמה לאחר שהדליפה מסמכים מסווגים משירותה הצבאי לכתב הארץ אורי בלאו, שהתבסס עליהם לצורך כתבות שפורסמו בעיתון. בלאו והארץ העבירו את המסמכים לשב"כ בתמורה להבטחה שלא יועמד לדין בגין אחזקתם. קם, שעבדה באותה עת ככתבת באתר וואלה, נעצרה ונשלחה למעצר בית תחת צו איסור פרסום, שהוסר לבסוף.

מולי ארי, המנכ"ל והעורך הראשי של קבוצת אימפקט שירותי תוכן: "אנחנו שמחים לקבל לשורותינו את ענת קם, עיתונאית מוכשרת ומבריקה, שמצטרפת למערכת התוכן המתחדשת והמתרחבת שלנו".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות