דיגיטל

כבוד למגזר: הושק "קאנוני" – הגרסה הערבית לפורטל החדשות המשפטיות אוביטר

אתר קאנוני

אימפקט שירותי תוכן מודיעה על השקת "קָאנוּנִי" (בערבית "חוקי"), פורטל חדשות משפטיות בשפה הערבית. האתר, המתבסס על פורטל החדשות המוביל "אוביטר", יתעדכן מדי יום בדיווחים חדשותיים על האירועים המשפטיים, החדשות הפליליות והנעשה בבתי הדין ברחבי המדינה. האתר כולל גם אינדקס של עורכי דין, בכללם כאלה המתמחים בעבודה עם האוכלוסיה הערבית בישראל. את האתר עורך העיתונאי והתסריטאי ("בית לחם") המנוסה עלי ואקד.

מולי ארי, המנכ"ל והעורך הראשי של אימפקט שירותי תוכן: " פלח השוק של האוכלוסיה הערבית בישראל זוכה עכשיו לאתר עם מידע אמין, מקצועי, נגיש ועדכני בנושאי חוק ומשפט, שירות חיוני וחשוב לאוכלוסיה שלא מקבלת את הביטוי ההולם בחתום זה כמו גם בתחומים ארים. אנו מציעים ל-20% מהאוכלוסיה של מדינת ישראל שירות חשוב וחיוני. זה חלק מתפיסת העולם התוכן שלנו, הרואה בקהל זה חלק בלתי נפרד מקהלי היעד שלנו"

גילוי נאת: אימפקט שירותי תוכן מפיקה גם את אתר כסית.

קָאנוּנִי – פורטל החדשות המשפטיות בערבית

– – – – – – – –

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות