על סדר היום

שוב מתקוטטים ברדיו: בן כספית נטש את השידור לאחר עימות עם ינון מגל

בן כספית עוזב את עמדת השידור בן כספית עוזב את עמדת השידור

בן כספית וינון מגל נפגשו הבוקר לעוד שידור מעל גלי הרדיו של 103, הפעם הם דנו באסון הטרגי בהר מירון, שגבה את חייהם של 45 איש. בתוכנית התארחו אנשים שונים, כשאחד מהם, עד ראייה ששהה בהר מירון ביום חמישי בלילה ועלה לשידור על מנת לספר את עדותו מהאירוע. במהרה, הדברים התגלגלו לכדי ריב בין כספית ומגל, כשבסופם כספית עזב את השידור.

"אמרתי לקצין, אתה תיקח אחריות על מה שקורה פה", סיפר עד הראייה על הצפיפות והדוחק שחש, טרם התרחש האסון, בעודו מנסה להתריע בפני קצין משטרה ששהה במקום.

"טוב, אני שמח שמצאנו את האחראי", השיב כספית לדבריו של עד הראייה.

"בן, נו, ברצינות, אתה לא נורמלי, אתה פשוט לא נורמלי. בא בנאדם, מספר לך את הסיפור שלו של מה שקרה ואותך מעניין שביבי לא יעוף, אלא איזה קצין. אתה לוקח את זה למקומות הזויים, זה לא ייאמן. הוא מספר לך מה היה באירוע, תשתחרר רגע מהפתולוגיה", אמר ינון לכספית.

"לא הזכרתי שום ביבי, זה על ראש הגנב בוער. אני בסך הכל מביע ספק".

"מפריע לך שכאילו הוא מאשים את השוטר עכשיו", אמר ינון לכספית.

"טוב, תמשיך לבד. אני לא משתתף בראיון הזה. אתה יכול לסתום לי את הפה עד מחר בבוקר", השיב כספית ועזב את עמדת השידור הנמצאת בביתו שבהוד השרון. לאחר 20 דקות, חזר כספית לשידור.

מוקדם יותר הבוקר בחר כספית לבקר את דבריו של העיתונאי מנחם הורוביץ, וצייץ בטוויטר: "מנחם הורוביץ היקר. שמעתי אותך עכשיו מצווח אצל רסקין שזכותם של שרי ממשלת ישראל היה לדרוש ש"כל מי שירצה יגיע למירון". באמת? אז למה באצטדיוני כדורגל חדישים, שיכולים להכיל 20 אלף איש ומעלה, עם יציאות בטוחות ודרכי מילוט מסודרות, מכניסים היום רק 5000 איש? והאם "שרי ממשלת ישראל" לא אמורים לדעת שהתשתיות במקום רעועות וכל שנה זה נגמר ב"כמעט אסון"? בשביל מה הם "שרי ממשלת ישראל", כדי להתקוטט על האשראי והקרדיטים כשיש הצלחות? מה עם כל הדו"חות שפורסמו? מה עם קצת אחריות?".

הורוביץ השיב לו: "בן כספית מכובדי.הדבר היחיד שאמרתי ששרי הממשלה שדרשו לפתוח את מירון לכולם בא אחרי שהיתה מחשבה לצמצם את מספר הנכנסים בגלל הקורונה ולא כי מישהו קבע כמה אנשים יכולים להגיע.
כאשר איצטדיון מתמלא סוגרים שערים.מירון הוא מקום פתוח שנכון פוליטיקאים בוחשים "שכונה" של ממש אבל האם זה ישתנה".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות