על סדר היום

הפאנליסטית הימנית מציעה לזרוק את הקולגה מפגוש את העיתונות

נוה דרומי בפגוש את העיתונות עושה גם פאנלים. נוה דרומי ב"פגוש את העיתונות" (צילום מסך)

הרוחות התלהטו אתמול באולפן 'פגוש את העיתונות' עם רינה מצליח, בשעה שהתארחו בפאנל נוה דרומי, כתבת 'הארץ' וערוץ 20 ונדב העצני ממעריב.

היה קשה מאוד שלא להבחין בלחץ ובאגרסיביות שהפגינה דרומי לכל אורכו של השידור. ראשית, ניסתה דרומי לרמוז כי השמאל הודה לחיסונים בחסות ברל כצנלסון אבל מאשים את בנימין נתניהו באסון הר מירון, רמיזה שאפילו רינה מצליח התקשתה להבין.

בהמשך, פאנל לשוחח האם הליכוד ישב באופוזיציה או בקואליציה והיכן מקומה של ימינה בכנסת הקרובה. כאן לדרומי הצעות ייעול לעורכי התוכנית.

"עכשיו אני אגיד לך משהו כזה, נדב. מה שאתה אומר, נעשה בהקבלה אליך. מבחינתי מה שאתה אומר, אתה נדב העצני בא לפה לייצג את ימינה, לא מקובל עליי", אמרה דרומי.

"אני מציין רק את הניתוח שלי", אמר העצני.

"הניתוח שלך מבחינתי, לא מקובל עליי. אני רוצה שעורכי פגוש את העיתונות יוותרו עליך ויביאו אדם אחר שכן מקובל עליי", אמרה דרומי.

"מה זה הדיבור הזה?", אמר אריה גולן, מגיש 'הבוקר הזה', כאן רשת ב' שהתארח גם הוא באולפן.

בטוויטר כבר מיהרו להגיב לגבי הופעתה של דרומי אמש, חלקם הציעו הצעות יעילות לעמוס שוקן.

"נווה דרומי הרגע אמרה לנדב העצני שזה שהוא אומר שביבי צריך לפנות את מקומו זה כמו שהיא תגיד לפגוש את העיתונות להחליף את נדב העצני בפרשן אחר. אי אפשר להמציא את השיט הזה".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות