זזים

רועי ויינברגר מונה לכתב הביטוח והבנקאות של גלובס

רועי ויינברגר רועי ויינברגר

רועי ויינברגר, העורך הראשי של עדיף תקשורת, המסקרת את תחומי הביטוח והפנסיה, יסיים בסוף החודש את תפקידו ויעבור ל'גלובס' ככתב הביטוח והבנקאות של העיתון. ויינברגר יחליף את רון שטיין, שעזב לאחרונה את גלובס.

ויינברגר מסר: "אני גאה על היותי חלק ממערכת החדשות של עדיף בשש השנים האחרונות, מערכת ששמה לנגד עיניה להיות הגונה ומאוזנת, להיצמד לעובדות ולהעניק לקוראינו בפרט ולתעשייה כולה ערך מקצועי וחדשותי. אני מודה באופן אישי לעופר נוריאל, המייסד, הבעלים של עדיף והעורך הראשי לשעבר על האמון שנתן בי מהיום הראשון ובעיקר עם המינוי למחליפו בתפקיד העורך הראשי. עופר תרם לי רבות מבחינה מקצועית ואישית ועל כך אני מוקיר לו תודה", אמר ויינברגר.

"עדיף הפכה עבורי לבית והצוות המצוין שמרכיב אותה הפך עבורי למשפחה. אני מודה לכל משפחת עדיף, בראשות המנכ"ל כפיר לוי וסמנכ"ל התוכן הדס דרור, לאילן פיש שעבד לצדי ולכל העובדים, ומשוכנע כי ימשיכו להוביל את תעשיית הביטוח, החיסכון והפיננסים כפי שעושה עדיף ב-22 השנים האחרונות".

עופר נוריאל, הבעלים, המייסד והעורך הראשי הראשון של עדיף: "אני מרגיש גאווה מהולה בעצב. גאווה על מסלול ההתפתחות שרועי עשה בעדיף ועל ההשתלבות שלו בענף. עצב על שהוא לא יהיה חלק מהמשך הדרך שלנו. אבל זו דרכו של עולם ואני שמח שרועי נשאר כתב בעולם הביטוח כך שדרכינו ימשיכו להצטלב. באופן אישי רועי היה נכס למערכת עדיף, מקצוען וגם אנושי, ואני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

כפיר לוי, מנכ"ל עדיף, מסר: "אני מודה לרועי על 6 שנים שבהן היה שותף להתפתחות של עדיף. בשם עדיף אנחנו שולחים לו את ברכת הדרך בהמשך התפתחותו המקצועית. עדיף תמשיך את תהליך ההתעצמות שלה כאשר את התוכן תוביל הדס דרור, סמנכ"ל התוכן של עדיף, אשר תרכז תחתיה את האחריות על התוכן, מדיות עדיף ואירועי עדיף".

אל צוות התוכן של עדיף יצטרף גיא בריצמן מתאגיד השידור.

– – – – – – – –

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות