טורים אישיים

לא נושם | צבי אשכנזי עושה שכונה בטוויטר

צבי אשכנזי צבי אשכנזי

שיחות עם מאזינים
התמכרתי לספייס. כבר בבוקר פותח את הטוויטר ומדמיין שמשהו נפתח. בצהריים כבר מתחבר.
שיחות על החיים.כדורגל. צ'ט הפרשה. הבטריה נגמרת תוך שניה.
איזה חיבורים. מגיעים מאהבה.
תעיפו תמקלדת ובואו לחגיגה.צבי

 

"הרב רפי הוא דמות משמעותית בחיים שלי"
עם יהונתן ורנר, יועץ לרב רפי פרץ

איך הגעתי לתחום?
עוד משחר נעורי הייתי מעורב פוליטית. תמיד זה היה סביב משהו. גדלנו ברקע של אוסלו והעם עם הגולן וכמובן גוש קטיף, מקום שבו גם למדתי במכינה בעצמונה. יצא לי להיות בקשר עם חברי כנסת ופעילים פוליטים כאלה ואחרים אבל לא עשיתי אף פעם צעד משמעותי בענין הזה. יש לי הכרות רבת שנים עם הרב רפי פרץ, הוא חיתן אותנו ובכלל הוא דמות מאוד משמעותית בחיים שלי. ברגע שהתחיל דיבור שהוא יהיה יו"ר הבית היהודי הבנתי שזה ארוע שהייתי רוצה להיות חלק ממנו ולעזור במה שצריך. אפשר לומר שמהרגע הראשון אני איתו. לא מתחרט על רגע אחד. הקפיצה למים האלה היתה מטורפת לחלוטין. הכל מתנהל בקצב של 200 קמ"ש, צריך לדעת לאהוב את זה ואת המחירים של זה. לא ממליץ לכל אחד להיות בזירה הזו.

יהונתן ורנר | צילום פרטי
יהונתן ורנר | צילום פרטי

ערב אידאלי מבחינתי?
וואו, יש לא מעט. הכי בנאלי, כוס קפה עם אישתי. לשבת בפרגולה בחוץ, לשמוע את השקט של המדבר. ולפעמים גם את החיילים המיצרים שצועקים בעמדות שלהם על הגבול. מדורה, בירה וקצת בשר איכותי עם חברים קרובים תמיד יבוא בטוב ולסיום, תן לי ערב בכנרת, בשקט שלי. מה צריך יותר מזה?

כשאהיה גדול אהיה
זו שאלה שבגילי אתה מתחיל לחשוב עד כמה היא רלוונטית… מניח שבעוד 10 שנים ניהיה הורים ל-10 ילדים, אולי אפילו כבר סבא (לא יאומן..)
בצד המקצועי אני רוצה לעסוק בתחום הציבורי, להוסיף טוב ולהנות ממה שאני עושה. יש לא מעט תחומים שמדברים אלי ואני מתאר לעצמי שזה יתגבש בטווח זמן הקרוב. חשוב לי להיות בצמתים מרכזיות, לתת את מה שאני יודע ויכול ולעשות את זה על הצד הטוב ביותר. יש לי חלום ללמוד ערבית ברמה גבוהה ולהמשיך להעמיק בתחום הצילום אותו למדתי לפני כמה שנים.

 

טיפ למראיינ.ת המתחיל.ה
עם רז שכניק, עיתונאי התרבות והמדיה של ידיעות אחרונות

קחו שלושה אנשים שאינם מעורבבים בתעשייה שבה עוסק המרואיין שלכם, ותבקשו מהם לירות חמש שאלות שעוברות להם בראש לגביו. התחילו את הראיון כשיחת היכרות בסגנון חופשי, לכאורה דייט ראשון. העלו נושא מסוים שאתם סבורים שיעניין את המרואיין שלכם – גם אם לא ייכנס בסופו של דבר לכתבה – ותנועו סביבו באופן רציני, מתעניין ומעמיק, ובשום אופן לא מאולץ. אם זה אפשרי, נסו לקבוע אצל המרואיין בבית. אם לא, תנו לו לקבוע את המיקום.

רז שכניק | צילום: גיא גלעד
רז שכניק | צילום: גיא גלעד

מזל טוב ילד.ה
29/04 שרון מזליאן, גרום סיינפלד, תמר זנדברג, רני רהב
30/04 ערן קריסטל, ארז כרמל, גל גדות, ליעד מודריק
01/05 אריה אלדד
02/05 נתן שוסטר
03/05 יעקב אילון
04/05 טל אלכסנדרוביץ, דנה ויס קסניה

 

– – – – – – – –

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות